Raspunsul uluitor pe care l-a primit o clienta Burger King, care s-a plans de sandvisul cumparat
Charlotte Chamberlain, o tanara din Marea Britanie, a facut o reclamatie la adresa produselor Burger King comandate, insa nu si-a inchipuit niciodata ca va primi un astfel de raspuns.
Femeia, in varsta de 25 de ani, a ramas neplacut surprinsa cand burgerii pe care i-a comandat alaturi de o prietena erau incalziti la cuptorul cu microunde, desi reclamele Burger King spun ca acestia sunt preparati pe gratar.
Drept urmare, Charlotte a trimis un e-mail companiei, in care reclama nemultumirea, insa raspunsul a lasat-o cu gura cascata: "Mesaj din partea Regelui. Daca vrei mancare rece, trebuie doar sa ceri, proasto. Pe viitor, te rugam sa mergi la Macs (n.r. McDonald's) Ha Ha HA".
Mancarea de tip fast food prosteste bebelusii. Afla cum este posibil
"Nu mi-a venit sa cred ca o companie de marimea Burger King poate trata astfel un client", a declarat tanara.
Alti 15 clienti au primit mesaje similare, iar cand scandalul a ajuns la urechile sefilor Burger King, s-a aflat expeditorul e-mailurilor jignitoare - fostul detinator al francizei, care a intrat ilegal in sistemul informatic al companiei, pentru a se razbuna pe clientii care au indraznit sa se planga de servire in restaurantul pe care el il conducea.
Pe langa scuze, oficialii Burger King au oferit si cupoane pentru mese gratuite clientilor jigniti. In plus, au confirmat si faptul ca angajatilor li se cere sa incalzeasca la microunde burgerii, inainte ca acestia sa fie serviti, "ca masura standard de igiena".