Modifica setarile cookie
Toate categoriile

„Îmi vreau banii înapoi”. O femeie cere despăgubiri unei companii aeriene, supărată că un pasager a murit în timpul zborului

O femeie a cerut despăgubiri unei companii aeriene, supărată fiind că un pasager a murit în timpul zborului.  

Femeia povestește că se afla într-un zbor British Airways, din Jamaica spre Londra, când un pasager a murit.

Pasagera nemulțumită acuză compania aeriană că nu a făcut nimic pentru a o despăgubi pentru „trauma" prin care a trecut.

Femeia a lăsat un comentariu pe pagina de Facebook British Airways Complaints Advice în care povestește experiența. Comentariul a fost între timp șters.

„Un pasager aflat cu două rânduri în spatele nostru a murit în cel mai oribil mod, oferindu-ne cea mai traumatizantă experiență din timpul unui zbor", a scris femeia pe Facebook, conform Mirror.

Femeia s-a mai plâns că zborul a avut o întârziere din cauza acestui incident.

Citește și
incident avion
„M-am simțit ca un animal”. Un pasager a fost electrocutat și târât de poliție afară din avion. De la ce ar fi pornit totul

„Zborul a avut o întârziere de trei ore, ceea ce a fost foarte frustrant în sine", a scris ea.

Clienta s-a mai plâns că întârzierea „le-a stricat rutina" copiilor ei, care au devenit agitați după ce au aterizat.

Ea mai povestit că a primit de la compania aeriană bonuri de masă, dar nu suficient de multe. Printre altele, femeia s-a mai plâns că în avion nu era curat.

O altă problemă pe care femeia a reclamat-o a fost faptul că serviciul de servire al băuturilor a fost perturbat de moartea pasagerului.

„Serviciile de zbor au fost întrerupte și, în afară de masa inițială, băuturile au fost întrerupte, așa că nu am avut parte de o experiență de zbor completă pentru care am plătit", a mai reclamat femeia.

„M-aș fi așteptat la un fel de comunicare din partea (British Airways) către cei care au fost în zbor, în special cei care au fost suficient de aproape și au asistat la întreaga experiență, pentru a verifica starea noastră de bine, pentru a-și cere scuze pentru această experiență și pentru a oferi un fel de compensație sau consiliere în urma acesteia", a continuat ea.

Femeia și-a încheiat reclamația solicitând despăgubiri din partea companiei.

„În niciun caz nu este acceptabil acest lucru și nu ar trebui să fie normalizate sau ascunse sub preș", a încheiat aceasta.

Un purtător de cuvânt al British Airways a declarat: „Siguranța este întotdeauna prioritatea noastră cea mai mare, iar colegii noștri din echipaj s-au concentrat pe acordarea primului ajutor".

 

 

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult