Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Vacanță de coșmar pentru patru familii din Sibiu, la un hotel de lux din Turcia

Your browser doesn't support HTML5 video.

Când plecaţi în concediu peste graniţă, fiţi atenţi ce tip de asigurare medicală încheiaţi. Vacanţa mult-visată a fost în final un coşmar pentru câţiva turişti romani plecaţi în Turcia.

Patru familii din Sibiu au ajuns la spital după ce s-au intoxicat cu mâncarea unui hotel de lux din Belek. Deşi aveau asigurări de sănătate, românii au fost nevoiţi să plătească integral tratamentul în valoare de aproape o mie de euro pentru fiecare persoană. Oamenii au cerut socoteala hotelului, dar n-au primit niciun răspuns.

Opt adulţi şi cinci copii s-au bucurat, la început, de vacanţa în Turcia, într-un complex turistic de 5 stele. Totul până când au început să se simtă rău, mai întâi copiii, apoi două dintre mame. Românii au mers pe rând la cel mai apropiat spital, unde lucrurile s-au complicat şi mai tare.

Ovidiu Jurca, turist: "Am plătit 950 de euro. Nu au vrut să accepte asigurarea, nici măcar nu au vrut să vorbească cu asiguratorul la telefon. Am plătit înainte să ne interneze, pentru că altfel nu voiau să se ocupe de fetiţă."

Oamenii au cerut explicaţii angajaţilor hotelului, dar n-au primit niciun răspuns. Ba mai mult spun că şi alţi turişti din complex au început să se simtă rău, mai ales copii.

Citește și
vacante UE
Reguli noi pentru vacanțele în UE. Situațiile în care turiștii își primesc înapoi toți banii

Bogdan Costanda, turist: "Alaltăieri noapte, fetiţa mea de 2 ani s-a îmbolnăvit, a început să verse, a făcut diaree. A doua zi am văzut foarte mulţi copii români care vărsau, am discutat cu părinţii, nu ştiau ce s-a întâmplat."

Agenţia de turism din Sibiu spune că nu a mai avut probleme la acest hotel din Belek şi i-a sfătuit pe turiştii nemulţumiţi să se îndrepte spre companiile de asigurări.

Ciprian Ciocnel, broker asigurări de sănătate: ”Turistul trebuie să fie atent ce semnează, că sunt două tipuri de asigurări - una în care plăteşte agenţia alta în care agenţia decontează după ce turistul plăteşte.”

Turiştii spun că n-au mâncat nimic în afară complextului turistic, iar reprezentaţii hotelului n-au vrut să le înregistreze plângerea. Medicii care i-au consultat le-au pus diagnosticul de toxiinfecţie alimentară şi gastroenterită.

CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult