Modifica setarile cookie
Toate categoriile

România promovată pe autobuzele turistice din Paris. Cum a ajuns imaginea Peleșului pe străzile din capitala Franței

Ministerul Turismului a anunțat că a lansat o campanie de promovare a turismului românesc în Paris. Parte din această campanie este și colantarea autobuzelor turistice din Capitala Franței cu o imagine a castelului Peleș.

După ce pe rețelele de socializare au apărut mai multe imagini cu autobuzele hop-on, hop-off din Paris colantate cu imaginea castelului Peleș, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului a explicat într-o postare pe Facebook, ca este vorba de o campanie de promovare a României: „Lăsați-vă surprinși de România!”.

„MEAT a demarat o campanie outdoor de promovare a României ca destinație turistică în Franța, pe străzile din Paris. Campania outdoor are scopul de a atrage atenția publicului francez asupra României ca destinație turistică și de a transmite un mesaj de impact, cu accent pe patrimoniul cultural și natural al țării noastre”, a transmis ministerul.

Acțiunea se derulează în două etape:

- prima a constat în afișarea, în perioada 06 – 12 septembrie a.c., a două imagini reprezentative pentru țara noastră pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8mp), în punctele cheie din centrul Parisului;

- a doua etapă, care se desfășoară în perioada 13 – 26 septembrie a.c., a vizat colantarea celor 17 autobuze turistice folosite pentru vizitarea punctelor cheie din capitala franceză”, se arată în postarea de pe rețelele de socializare.

Ministerul explică faptul că această campanie de promovare a României coincide cu începutul Cupei Mondiale de Rugby, al treilea cel mai mare eveniment sportiv la nivel mondial după Campionatul Mondial de Fotbal și Jocurile Olimpice, organizat în acest an în Franța. „La acest eveniment sunt așteptați peste 3 milioane de turiști, care vor intra și ei în contact cu mesajele de promovare ale României ca destinație turistică”.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult