Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Jurnalistul britanic care promovează România în întreaga lume

Your browser doesn't support HTML5 video.

„Turismul este viitorul României și poate fi una dintre cele mai importante resurse care să ne aducă profit".

Asta crede jurnalistul britanic Charlie Ottley - cel care a făcut celebră România în toată lumea prin documentarele "Wild Carpathia".

Realizatorul TV s-a stabilit în Transilvania și de aproape 10 ani vorbește doar despre oamenii, peisajele, și mâncărurile de aici, care l-au cucerit definitiv.

Acum a terminat o serie de filme de promovare a României, care rulează pe ecranele din întreaga Europa și din Statele Unite.

Film de prezentare: „O singură țară, mai multe lumi. De la munți către mare, din toamnă până-n vară. Un paradis natural cu păduri vaste.”

Citește și
România, promovată de străini. Imagini fabuloase, în ultimul episod al „Wild Carpathia”
România, promovată de străini. Imagini fabuloase, în ultimul episod al „Wild Carpathia”

Aceasta este doar una dintre secvențele care, prin intermediul BBC, vor rula pe milioane de ecrane în întreagă lume.

Charlie Ottley, realizator TV: „E așa de bine să vezi România promovată internațional, să vezi secvențe minunate filmate aici, la televiziuni globale, știind că ele vor fi văzute de fiecare țară din Europa și din State. Cred că este cea mai mare campanie de promovare a României în străinătate.”

Povestea de dragoste dintre țara noastră și jurnalistul britanic a început acum 10 ani, când Charlie Ottley a venit în România ca să filmeze pentru BBC documentarul Wild Carpathia. Cel care i-a vorbit primul despre locurile de aici a fost Prințul Charles.

Charlie Ottley crede că potențialul turistic al României este uriaș și tocmai de aceea își folosește toată energia pentru promovarea a ceea ce avem noi mai bun și mai frumos. A lansat o campanie de strângere de fonduri și în trei luni a realizat patru filme.

Charlie Ottley, realizator TV: „Am avut privilegiul și onoarea să fac asta pestru România, pentru țara pe care o iubesc mai mult decât oricare altă țară din lume. România are două treimi din urșii Europei și are ultima pădure virgină rămasă în Europa. Așa că dacă noi nu vom proteja aceste lucruri care o fac unică, vom pierde totul. De ce să distrugem singurul lucru care o face pe România total diferită de oricare altă țară în Europa.”

În total vor fi șapte filme de promovare turistică a României dintre care trei sunt destinate chiar nouă, românilor.

Vom avea ocazia să le vedem pe principalele noastre posturi de televiziune.

Seria Wild Carpahia a avut 5 episoade și a fost difuzată în 110 țări din toată lume. Tradusă în 11 limbi, producția a fost susținută de Prințul Charles și de majestatea sa Margareta a României.

Charlie Ottley, realizator TV: „Trebuie să redescoperim România, trebuie să rămânem și să ne cheltuim banii aici, nu in străinătate. Să ajutăm hotelurile și restaurantele și milioanele de oameni a căror viață depinde de turismul de aici. Și poate pe parcurs ne vom regăsi. Deci, România, redescoperă-te!”

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult