Modifica setarile cookie
Toate categoriile

A început unul dintre cele mai mari festivaluri ale berii. „Nu mai există băutor tipic”

Your browser doesn't support HTML5 video.

Unul dintre cele mai mari festivaluri ale berii și-a deschis porțile în aceste zile la Londra. Aproape 250 de berării şi companii producătoare de bere sunt prezente la eveniment.

 

Iar participanții au făcut front comun pentru a elimina etichetele şi mărcile sexiste, din dorința de a lupta cu ideea că berea este doar pentru bărbați.

Peste o mie de mărci de bere sunt scoase la vânzare la festivalul din Londra, iar organizatorii se mândresc cu faptul că niciuna dintre etichete nu este sexistă şi nu discriminează.

Nik Antona, CAMRA: „Încercăm să încurajăm industria să recunoască faptul că 50% din populaţia ţării e de sex feminin. Şi faptul că multe femei, 63% dintre cele care şi-au manifestat pofta de-a bea o bere, au spus că nu ar cumpăra o marcă promovată într-un mod deranjant."

Statistica spune că doar 17 la sută dintre femeile din Regatul Unit beau bere, dar situaţia începe să se schimbe. Iar etichetele care nu jignesc reprezintă unul dintre pashii pe care producătorii de bere îi fac din dorinţa de a câştiga clienţi.

Citește și
limonada
Băutura care a devenit cea mai consumată după bere. „E o creştere de vreo 5 ani”

Lily Waite: „Nu cred că e suficientă diversitate. Berea a fost dintotdeauna promovată ca fiind o băutură a bărbaţilor, printr-un marketing istoric sexist şi prin stereotipuri neplăcute. Multă lume a spus până acum că berea e pentru bărbaţi, dar asta e în plină schimbare, cred."

Şi clienţii berăriilor sunt de părere că nu ar mai trebui să existe stereotipuri atunci când vine vorba despre o halbă cu bere.

Jess Onacko, vizitator: „Cred că sunt departe de noi zilele în care doar bărbaţii în vârstă se aşază la mese în baruri ca să petreacă ore întregi. Sunt de părere că nu mai există un băutor de bere tipic, cred că ar putea fi oricine şi mai cred că ăsta-i un lucru foarte bun."

La ediţia din acest an a festivalului s-au înscris aproximativ 250 de berării şi companii producătoare de bere. Toate au anunţat că vor avea grijă să nu comercializeze licori care ar putea fi considerate sexiste - prin denumire sau prin etichetă.

Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din lume!  

CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!

Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon! 

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult