Simona Halep neagă că ar avea un nou sponsor. "Voi face foarte atent alegerile"
Jucătoarea română de tenis Simona Halep, numărul unu mondial, a confirmat discuţiile cu mai multe companii pentru statutul de sponsor de echipament al sportivei noastre, după despărţirea de Adidas, într-o postare pe contul său de Facebook.
''Dragi prieteni, în ceea ce priveşte noul partener tehnic, de îmbrăcăminte, doresc să vă anunţ că nu e nimic semnat deocamdată şi că managementul meu este încă în discuţii cu mai multe companii, iar în momentul în care se va concretiza ceva vă asigur că veţi fi primii care veţi afla. Partea de outfit este foarte importantă pentru mine şi pentru personalitatea mea, de aceea voi face foarte atent alegerile'', a scris Halep în reţeaua de socializare.
Halep este principala favorită a turneului Australian Open, primul de Mare Şlem al anului, care va începe luni la Melbourne. Simona va juca în primul tur cu australianca Destanee Aiava (17 ani, 193 WTA).
Cei de la The Telegraph susţin că de vină pentru faptul că românca nu are sponsor e faptul că Halep nu e considerată lider de drept al circuitului în absenţa Serenei şi nici faptul că ea vine din România nu e un avantaj.
"Criza prin care trece Simona Halep în privinţa sponsorului demonstrează că lumea tenisului o priveşte mai mult ca fiind prinţesa care păstrează tronul cald până când va reveni Serena Williams. Acest lucru este nedrept deoarece Halep are multe calităţi, un spirit atletic de-a dreptul ciudat şi un bun simţ al umorului.
Din păcate, ţara ei natală, România, oferă puţine beneficii materiale producătorilor, iar Halep a pierdut de asemenea două finale la Roland Garros", a scris The Telegraph.
Potrivit unor informaţii neconfirmate, Halep cere suma dublă pentru reinoirea contractului, adică 2 milioane de dolari.
Sursa: Agerpres
Etichete: tenis , simona halep , manager , adidas , sponsor
Dată publicare: 13-01-2018 10:24