Perioada reducerilor de iarnă a început oficial. Cât timp sunt valabile promoțiile și de 90%
Your browser doesn't support HTML5 video.
Concurență serioasă fac însă magazinele online, unde sunt mai multe articole şi cu reduceri mai mari, spun clienţii.
”Ne-au zis copiii că sunt reduceri şi am venit să ne luăm haine, că uite ce haine avem pe noi”, spun niște clienți.
Clienţii se pierd printre rafturile pline. Într-un singur magazin, de exemplu, 1.200 de articole au fost etichetate marți cu noul preţ redus.
''Palton de ploaie, preţ vechi 549 lei, redus cu 58% şi acum e 229 de lei'', e una din oferte.
În comparaţie cu promoţiile simple de peste an, înainte de cele două mari campanii de soldari, una în iarnă, alta la finalul verii, magazinele trebuie să îşi înregistreze reducerile la primarii. Iar preţul redus să fie cel mai mic din ultimele 30 de zile şi să nu fie schimbat în timpul campaniei promoţionale.
Marian Geanu, manager magazin: ”Aţi văzut încă de la începutul lunii decembrie aceste promoţii foarte mici, dar acum e diferenţa că promoţiile sunt mari, ajung la 80-90% în această perioadă. Aceasta lichidare de stoc e pentru a vinde cât mai mult produsele de toamnă-iarna 2018.”
Reprezentanţii magazinelor spun că reducerile cele mai mari sunt la produsele care s-au vândut cel mai bine până acum.
Steluța Cioracu, manager: ”Avem reduceri de 60% până pe 30 ianuarie şi apoi punem de până la 70%. Din decembrie am avut reduceri de 20-40%.''
Pe câțiva străini veniţi din Israel i-am găsit la mall, unde, spun ei, au venit special pentru reduceri.
''În Israel sunt de 3 ori mai scumpe hainele şi tot ce ţine de fashion”, spun ei.
Alţii însă au fost dezamăgiţi de preţurile găsite.
”Nu e ceea ce pare, adică spun că au 50% să zicem şi nu e așa... Cresc preţurile, apoi le scad şi când ajungi în magazin e altceva”, spune un nemulțumit.
50, 70 sau chiar 90%, acestea sunt procentele de care se folosesc magazinele în aceste săptămâni pentru a scăpa de marfa nevândută. Însă se întâmplă ca procentele din magazine să nu se regăsească la casă atunci când plătim, aşa că trebuie să fiţi foarte atenţi la etichetă, toate informaţiile trebuie să fie în limba română. De asemenea, trebuie să apară preţul vechi, procentul de reducere, dar şi preţul nou.
Magazinele online au intrat însă de mult în cursa reducerilor.
Cei de la Protecţia Consumatorului spun că fiecare magazin este obligat să aibă la vânzare mai multe articole reduse la procentul afişat, nu doar câteva.
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!