O cofetărie din Iași a lansat „produsul social”. Cremșnitul costă 18 lei
Your browser doesn't support HTML5 video.
Acolo, o cofetărie și o fundație au lansat „produsul social” - o prăjitură, din vânzarea căreia 2 lei sunt direcționați pentru a ajuta zeci de copii cu Sindrom Down, autism sau întârziere mintală.
Cei mici au nevoie de ședințe de logopedie, de terapie prin joacă și artă, care nu sunt deloc ieftine.
Celebrul cremșnit este produsul social, ales de cei doi parteneri din cadrul proiectului. În fiecare lună, sunt vândute aproximativ 1.500 de bucăti.
Alina Neamțu, proprietar cofetărie: „Am ales acest produs pentru că este unul din top vânzările noastre și prin urmare vine în întâmpinarea unei cereri mai mari de a dona și de a fi binevoitori cu cei din jur”.
Din 18 lei, cât costă o prăjitură, 2 ajung în conturile Fundației Bethany Iași, pentru susținerea terapiei necesare celor 58 de copii înscriși în centrele din județ. Un leu vine din partea cumpărătorului, celălalt din partea cofetăriei.
Client: „Este o idee foarte bună, având în vedere că eu cumpăr acest produs frecvent. Acest leu donat, este un lucru extraordinar”.
Cu banii donați, fundația oferă terapie gratuită, pentru recuperare neurologică, necesara copiilor diagnosticați cu Sindrom Down, întârziere mintală, autism ori ADHD.
Adelina Târnovanu, reprezentant Fundația Bethany: „Ne dorim, practic, să aducem comunitatea alături de noi. Credem că cu cât mai mulți oameni vin și se alătură, fac o faptă bună cumpărând un dulce, bunătatea se va mări pentru cei mici”.
În ultimii 10 ani, fundația Bethany Iași a lucrat cu peste 250 de copii cu afecțiuni neuropsihice din regiunea Moldovei.