„Pierduți în teleșcoală”, o nouă campanie marca Știrile Pro TV
Your browser doesn't support HTML5 video.
Se spune că veşnicia s-a născut la sat, dar tot acolo se pare că trage să moară şi învățământul online. Pentru mulţi elevi, școala online înseamnă, zilnic, o goană după semnal, cu telefonul părinţilor, pe care îl împart cu fraţii lor.
Pentru Alex, un elev din clasa a 6-a, semnalul e slab şi poate doar să asculte lecţia. Dacă deschide camera este scos din platforma online şi trebuie să reia reconectarea.
Şcoala a fost un calvar în special în decembrie şi ianuarie, spun învăţătorii de la clasele primare de la ţară, care vorbesc despre condiţiile în care copiii au căutat semnalul prin frig şi zăpadă.
Altfel stau lucrurile cu şcoala online, în pandemie, în ţările moderne, care, culmea, apar în clasamente cu o viteză de internet mai mică decât cea cu care se laudă România. În satul românesc, fără acoperire la reţea, şcoala a fost de fapt un simulacru, un experiment pe copii de diverse vârste.
Timp de aproape un an, celebrele tablete, 250 de mii la nivel naţional, s-au lăsat aşteptate. O licitaţie a fost mult întârziată, deşi încă din starea de urgenţă oficialii se lăudau că cei mici le vor primi în timp util. În plus, ca şi cum nu ar fi fost suficient că au venit târziu, în mai multe judeţe nici nu au ajuns toate tabletele necesare.
În consecință, zeci de mii de copii din mediul rural sunt lăsaţi să se descurce cum pot.
Despre toate acestea, dar şi despre multe alte provocări, unele de netrecut, cu care se confruntă elevii, în nouă campanie marca Știrile Pro TV, „Pierduți în teleșcoală”.
Campania va începe luni, 10 mai, în cadrul ştirilor de la ora 19:00. Duminică, în data de 16 mai, campania „Pierduţi în teleşcoală” va fi încununată printr-un episod al emisiunii „România, te iubesc!”
Sursa: StirilePROTV
Etichete: scoala online , campanie , pierduti in telescoala
Dată publicare: 06-05-2021 12:08