Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Schimbare majoră pentru o renumită ciocolată. Ce se va întâmpla după ce o parte din producție va fi mutată din Elveția

Toblerone va elimina de pe ambalaj imaginea muntelui Matterhorn, pentru că o parte din producția de ciocolată va fi mutată din Elveția în Slovacia.

Tableta în formă de piramidă va avea alt ambalaj care va include semnătura fondatorului său, a anunțat producătorul, conform BBC.

Firma americană Mondelez, care deține celebrul brand de ciocolată Tolerone, a spus că imaginea muntelui de 4.478 metri va fi înlocuită cu un vârf montan mai generic.

Modificarea vine în contextul în care legislația elvețiană protejează tot ce este „despre Elveția”, iar aceste reguli stricte se aplică încă din 2017. În lege este precizat că nu este permisă utilizarea simbolurilor naționale pentru promovarea produselor pe bază de lapte care nu sunt fabricate exclusiv în Elveția. Pentru alte produse alimentare crude, pragul este de cel puțin 80%.

Mondelez a precizat pentru BBC că mută o parte din producție în afara țării pentru „a răspunde cererii crescute la nivel mondial și pentru a dezvolta marca Toblerone pe viitor”.

Citește și
huawei
(P) Ce mai face inima ta? Huawei are răspunsul

Compania a precizat că noul ambalaj va include „un nou tip de caractere și un nou logo Toblerone distinctiv, care se inspiră din arhivele Toblerone și include semnătura fondatorului ei, Tobler”.

Toblerone, ciocolata în formă de munte, fabricată din lapte elvețian cu miere și turtă de migdale, a fost pusă în vânzare pentru prima dată în 1908 în Berna, capitala Elveției, însă, abia în 1970 a debutat pe ambalaj silueta zimțată a Matterhornului, pe ambalaj apărând anterior ursul și vulturul bernesei, potrivit site-ului Toblerone.

Mondelez a declarat că Berna a fost „o parte importantă a istoriei noastre și va continua să fie așa și în viitor”.

În 2016, Toblerone a stârnit controverse prin schimbarea designului tabletei de ciocolată pentru a spația bucățile triunghiulare, în încercarea de a reduce costurile.

După numeroase critici, compania a revenit la forma inițială doi ani mai târziu.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult