O femeie din India a primit 271.000 de dolari daune de la un salon după ce a reclamat că a fost tunsă prea scurt
Tânăra avea contracte cu firme de produse pentru îngrijirea părului tocmai datorită podoabei sale capilare. Însă salonul la care a mers nu i-a respectat instrucțiunile și i-a tăiat părul prea scurt, provocându-i o pierdere uriașă, potrivit instanței.
Salonul, care face parte dintr-un important lanț din Delhi, poate să facă apel, ănsă nu și-a exprimat nicio intenție în această direcție.
Potrivit autorității pentru protecția consumatorului, tânăra „și-a pierdut contractele și a suferit o pierdere uriașă care i-a schimbat complet stilul de viață și i-a spulberat visul de a deveni un model de top”.
„A suferit o criză psihică severă și traume din cauza neglijenței în ceea ce privește tăierea părului. În cele din urmă, și-a pierdut și locul de muncă", spun autoritățile.
Tânăra a mers la salonul amplasat într-un hotel de lux din capitala Indiei în 2018 pentru a se tunde și a dat instrucțiuni specifice personalului cu privire la aspectul pe care și-l dorea. Însă stilistul i-a tăiat o mare parte din păr, „lăsându-i la spate doar 10 cm din lungime, până la umăr”, conform documentelor instanței.
Când s-a plâns la salon, i s-a oferit un tratament pentru păr gratuit, pentru a compensa greșeala, însă și acesta a fost realizat greșit, iar părul a suferit degradări.
Instanța a subliniat că femeia a suferit pierderi materiale majore, iar traumele psihice au fost, de asemenea, importante, motiv pentru care trebuie să primească compensații pe măsură.