Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Metoda controversată prin care un restaurant vrea să reducă din cheltuieli. Unii clienți sunt taxați cu trei euro

Un restaurant din Italia, din regiunea Ortisei, a fost criticat dur de clienți, după ce a introdus o taxă de 3 euro pentru fiecare farfurie goală solicitată suplimentar.   

Taxa se regăsea pe nota de plată, în partea de jos, iar propietarul a explicat că măsura e menită să acopere anumite costuri.

„Decizia a fost luată anul trecut și are rolul de a acoperi costurile suplimentare pentru spălatul vaselor, tacâmuri, șervețele și apă plată, care nu sunt gratuite pentru noi", a declarat proprietarul pentru La Repubblica, citată de știridiaspora.

El a mai spus că de multe ori, familiile comandă un singur fel de mâncare și cer farfurii în plus pentru a-l împărți, ceea ce generează costuri extra.

Oamenii s-au declarat nemulțumiți, deoarece taxa a fost notată în josul bonului și era scrisă de mână, dar patronul a susținut că ar fi o modalitate transparentă de informare.

Citește și
incendiu
Incendiu violent în Argeș. Un restaurant, o casă și un magazin s-au făcut scrum în mai puțin de o jumătate de oră

Ortisei, cunoscut și sub numele de St. Ulrich, este o comună situată în provincia autonomă Bolzano-Bozen din regiunea Trentino-Alto Adige/Südtirol, în nordul Italiei. Localizată la aproximativ 1.230 de metri altitudine, Ortisei se distinge prin peisajele impresionante ale Munților Dolomiți și este o destinație favorită pentru iubitorii sporturilor de iarnă și pentru pasionații de drumeții pe timpul verii.

Taxă pe mâncarea lăsată în farfurie

Un alt exemplu de practică considerată neplăcută este taxarea pentru mâncarea lăsată în farfurie. Anul acesta, în Austria și Germania, restaurantele au început să taxeze clienții care nu își termină porțiile. Inițiativa a pornit de la un restaurant din Viena, care a impus o taxă de un euro pentru cei care nu comandă o băutură și o altă taxă de doi euro pentru fiecare farfurie lăsată neterminată. Aceste măsuri au generat numeroase discuții și nemulțumiri printre clienți.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult