Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Mărturiile turiștilor rămași în aeroport. Ce au făcut șefii Thomas Cook înainte de colaps

Your browser doesn't support HTML5 video.

"Cea mai mare repatriere pe timp de pace" continuă, după ce 150.000 de turiști britanici au rămas prin stațiuni și aeroporturi, în toată lumea, ca urmare a falimentului Thomas Cook, cea mai veche agenție de turism din lume.

Luni, în prima zi, aproximativ 15.000 de britanici au fost aduși în Regatul Unit, cu mai bine de 60 de curse aeriene. Însă au fost scene de haos și confuzie pe unele aeroporturi, mai ales la Majorca, în Spania. Acum, că tot se pune problema despăgubirilor, s-a aflat că șefii companiei au încasat bonusuri de multe milioane de lire înaintea colapsului anunțat al agenției de turism.

Aproape ca o criză a refugiaţilor. Aşa arăta aeroportul din Majorca - înţesat de turişti, cei mai mulţi britanici, care aşteptau repatrierea după falimentul agenţiei Thomas Cook... Avioanele charter nu au ajuns pentru toţi, iar confuzia a sporit pe măsură ce treceau orele.

Mulţi au aflat că nu mai pot să-și continue drumul, iar biletele de avion au devenit peste noapte inutile.

Jack Ryan, tourist: ”Am rezervat biletele săptămâna trecută şi acum au fost anulate. Stăm aici de 7 ore”.

Citește și
Adria
Probleme pentru o companie aeriană care operează în România. Sute de turiști blocați

Cum sistemele informatice numai făceau faţă chiar s-a ajuns la îmbarcare cu bilete de avion... scrise de mână.

Un scoţian a aflat că va pleca din majorca, numai ca avionul său va ateriza pe un aeroport la aproape 500 de kilometri de casă.

Turist: ”Mâine mă duc la muncă, dar unde o să zburăm... Ar trebui să zburăm spre Glasgow, dar acum ne-au spus că o să ajungem în Birmingham”.

Nemulțumiți sunt și proprietarii de hoteluri, care se tem că nu-și vor mai primi banii pentru serviciile oferite prin intermediul agenției britanice.

Rostislava Dimitrova, proprietarul unui hotel: ”Pierderile sunt uriaşe. Ne sunt datori cu o grămadă de bani, milioane!”

Criticile şi furia nu se îndreaptă doar spre Thomas Cook, mai ales că şefii au primit bonsuri de milioane de lire, chiar în prag de faliment. Alte companii aeriene sunt acuzate că profită de colapsul agenţiei de turism, şi au crescut brusc preţurile pentru cursele lor. În unele cazuri, preţurile biletelor aproape că s-au dublat - anunţă pasagerii pe reţelele de socializare.

Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon! 

 Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!  

CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult