Mărturie înfiorătoare a unei supravieţuitoare a atacului din Texas: S-a uns cu sângele unui coleg pentru a se preface moartă
Într-o mărturie la canalul CNN, nefilmată şi fără citat direct, Miah Cerrillo a explicat că a folosit telefonul mobil al unui profesor decedat pentru a suna poliţia şi a-i cere să intervină împotriva adolescentului de 18 ani, care a masacrat 19 copii şi doi profesori marţi.
Aceasta este prima mărturie cunoscută a unui supravieţuitor al acestei împuşcături, conform lefgaro.fr.
În acea dimineaţă, ea şi colegii ei se uitau la desenul animat "Lilo şi Stitch" când cele două profesoare, Eva Mireles şi Irma Garcia, au aflat că în şcoală era un atacator. Una dintre ele, spune copila, a încercat să închidă uşa clasei, dar atacatorul, Salvador Ramos, era deja acolo. Totul s-a întâmplat foarte repede, a spus ea, el s-a uitat la profesoară, i-a spus "noapte bună" şi apoi a împuşcat-o, înainte de a-i omorî colega şi apoi nişte elevi. Miah a fost rănită la umăr şi la cap de schije. Apoi, continuă eleva, trăgatorul a deschis o uşă care duce la o a doua clasă. A auzit împuşcături, ţipete. Salvador Ramos pune muzică pe difuzor - muzică tristă, potrivit fetiţei.
Cu telefonul unei profesoarei moarte, fetiţa şi un prieten roagă poliţia să intervină: "Veniţi, vă rugăm... avem o problemă”. Înspăimântată de o întoarcere a atacatorului, împreună cu alţi câţiva elevi supravieţuitori, ea spune că şi-a înmuiat mâinile în sângele unui coleg, al cărui cadavru era lângă ea, pentru a-l unge peste tot şi a-şi preface moartea.
Ea a crezut atunci că poliţia încă nu a ajuns la faţa locului. Mai târziu, îşi aminteşte ea la postul american, a auzit poliţia sosind. Miah a continuat, în lacrimi, spunând că nu poate înţelege de ce poliţia nu a venit să-i salveze. Ea a spus pentru CNN că este prea speriată pentru a vorbi în faţa camerei, dar a vrut ca oamenii să ştie ce s-a întâmplat în acea clasă. De atunci i-au căzut smocuri de păr din cap. Părinţii săi au lansat o licitaţie online pentru a-i finanţa îngrijirea medicală şi psihologică.