Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Marile porturi din California au redevenit operaționale, însă în zonă a apărut o nouă problemă

Marile porturi din California sunt din nou operaționale, 24 de ore din 24. Este o veste bună, dar nu și pentru locuitorii cartierelor din vecinătatea porturilor.

Străzile sunt sufocate de camioane și chiar de containere goale, lăsate la întâmplare până când pot fi preluate pe vase.

Exasperați, localnicii au pus la vedere un panou cu Interzis camioanelor pe bulevarde Dominguez și Wilmington din Los Angeles. Oamenii nu mai suporta fluxul neîntrerupt.

Vivian Martinez, proprietarul unei case: "Copiii mei nu mai pot să joace fotbal în stradă. Nu mai pot ieși cu bicicletele ori trotinetele. Practic, nu mai e loc pentru copii în cartier".

Invazia a luat asemenea proporții încât mulți se simt captivi în propriile case ori sunt în imposibilitate de a intra cu mașinile în curți.

Citește și
Incendiile din California au afectat și animalele. Cum sunt ținuți în viață câțiva pui de urs care au rămas orfani
Incendiile din California au afectat și animalele. Cum sunt ținuți în viață câțiva pui de urs care au rămas orfani

Clara Flores, rezident Wilmington: "Uneori, trebuie să așteptăm 5-10 minute până observă ei că vrem să intrăm ori să ieșim din curți".

Marile companii de transport au hangare de depozitare în zonă, dar sunt depășite de numărul mare de containere pe care trebuie să le stocheze de când s-a accelerat activitatea în port.

Pe de altă parte, niciun vapor nu ajunge și nu pleacă la timp iar efectele se înlănțuie.

Frank Arrieran, proprietar de camioane UCTI: "În funcție de cum se organizează încărcarea vasului, suntem anunțați că se amână cu zilele, nu pot primi containerele".

Reporter: "Deci trebuie să le țineți mai mult timp?".

Frank Arrieran, proprietar de camioane UCTI: "Da, și nu prea avem spațiu".

Autoritățile locale analizează blocajul drept un risc pentru siguranța publică.

Danielle Sandoval, candidat la Consiliul Local Los Angeles: "Nu ne-am confruntat cu așa ceva până acum. Și e inacceptabil. Cineva trebuie să-i monitorizeze".

Este de așteptat că situația să se agraveze. Numai joi sunt așteptate să sosească încă 45 de vapoare. Criza din lanțul de aprovizionare este amplificată și de lipsa forței de muncă.

Asociația de Resort din Statele Unite tocmai a anunțat un deficit record de 80.000 de șoferi. Peste 70% din toate mărfurile importate de Statele Unite trebuie să fie transportate în camioane către magazine și depozite.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult