Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Gigantul reclamat că încurajează tinerii să mănânce nesănătos cu o campanie controversată

Politicienii germani acuză Nutella că promovează un stil de viață nesănătos, încurajându-i pe tineri să cumpere zeci de borcane de cremă de ciocolată.

Acuzația vine în urma promoției care s-a desfășurat pe parcursul Campionatului Mondial de Fotbal. Cumpărătorii Nutella erau răsplătiți cu puncte pe baza cărora urmau să primească mingii semnate de jucătorii echipei naționale germane. Premiul era oferit în urma acumulării punctelor corespunzătoare achiziționării a 35 de borcane de Nutella.

Potrivit Daily Mail, Renate Kuenast, Ministrul Agriculturii, Alimentației și Protecției Consumatorilor, dar și alți membri ai Partidului Verde German, au depus o reclamație în care făceau o serie de afirmații despre desfășurarea promoției. Potrivit acestora, un consumator trebuia să cheltuiască 87 de lire pentru 35 de borcane Nutella, care conțin 15 kilograme de ciocolată, 9 kilograme de zahăr, 4 kilograme de grăsimi și 85.000 de calorii.

,,Încă o dată, industria alimentară a folosit Cupa Mondială pentru a vinde dulciuri copiilor. Este un cartonaș roșu pentru produsul Nutella al producătorului Ferrero”, declară Renate Kuenast.

De asemenea, politicienii au negat că ar fi împotriva produsului, însă au spus că prin această campanie nu ar trebui să li se sugereze copiilor că Nutella are vreo legătură cu sănătatea sau sportul.

Potrivit Daily Mail, autoritățile vor ca reclama să fie interzisă și să emită un avertisment pentru divizia germană a companiei Ferrero.

 

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult