Elon Musk anunță că-i va plăti pe toți cei care au avut probleme la serviciu din cauza unei postări pe Twitter
”Dacă aţi fost tratat incorect de angajator din cauza postării sau pentru că aţi apreciat ceva pe această platformă, vă vom finanţa factura legală”, a spus Musk într-o postare pe X de sâmbătă seara, adăugând că nu vor exista limite pentru finanţarea facturilor.
”Şi nu vom da doar în judecată, va fi extrem de zgomotos şi vom urmări şi consiliile de administraţie ale companiilor”, a spus Musk mai târziu, ca răspuns la o postare despre faptul că nimic nu va schimba comportamentul în SUA mai repede decât o ameninţare cu o acţiune în justiţie.
La sfârşitul lunii trecute, Musk a spus că utilizatorii lunari ai platformei X au atins un ”nou maxim” şi a distribuit un grafic care arăta cel mai recent număr ca fiind de peste 540 de milioane.
Cifrele au venit pe măsură ce compania trece prin schimbări organizaţionale şi caută să stimuleze veniturile din publicitate.
După 17 ani cu logo-ul emblematic al păsării albastre, Twitter a devenit XAcesta a fost, de asemenea, cel mai recent dintr-o serie de comentarii din partea directorilor X care susţin creşterea puternică a numărului de utilizatori, după ce Meta Platforms a lansat o platformă concurentă numită Threads, pe 5 iulie.
După 17 ani cu un logo emblematic cu o pasăre albastră, care a ajuns să simbolizeze difuzarea de idei în lume, miliardarul Musk a redenumit Twitter ca X şi a dezvăluit un nou logo, în iulie, marcând accentul pe construirea unei ”aplicaţii bună la toate”.
Musk a spus la începutul lunii iulie că fluxul de numerar al platformei rămâne negativ din cauza unei scăderi de aproape 50% a veniturilor din publicitate şi a unei datorii mari.
O creştere a veniturilor din publicitate care era aşteptată în iunie nu s-a materializat.