Companiile care roagă oamenii să nu folosească produsele lor pe timpul pandemiei de coronavirus
O recentă campanie publicitară televizată de 60 de secunde de la Uber arată un montaj de scene cu oameni în carantină acasă. „Stați acasă pentru toți cei care nu pot”, spune reclama la final. "Mulțumesc că nu ai călătorit cu Uber".
Nu este neobișnuit ca frimele să difuzeze anunțuri care încearcă să apeleze la solidaritate națională într-o perioadă de criză și tragedie, a spus Joseph Turow, profesor la Școala Annenberg pentru Comunicare de la Universitatea din Pennsylvania. Dar el a spus că anunțul Uber (UBER) este unic prin faptul că îndeamnă oamenii să nu folosească produsul.
Thomas Ranese, vicepreședintele departamentului de marketing de la Uber, a declarat că firma va rula anunțul pentru următoarele două săptămâni pentru a sublinia importanța rămânerii în case.
Fiat Chrysler (FCAU) nu le spune în mod special oamenilor să nu cumpere mașini. Dar o campanie lansată pe social media, vineri, le-a spus oamenilor să își lase mașinile parcate și să nu conducă deocamdată.
"Înțelegem că fiecare zi începe să pară la fel", spune campania, înainte de a-l arăta pe Bill Murray ascultând melodia Sonny & Cher "I`ve got you babe".
"Rămâi acasă. Rămâi sănătos", mai spune campania. Apoi arată un Jeep care se rulează pe drum cu mesajul „Când aceasta se va termina, drumurile ne așteptă”.