Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Cine este Youtube-rul care a făcut o avere de 1 miliard de dolari din vizualizări și cheltuie banii în scopuri caritabile

Your browser doesn't support HTML5 video.

Este urmărit de aproape 320 de milioane de oameni pe Youtube și are o avere estimată la aproximativ un milliard de dolari. Banii au venit, în mare parte, tot din Youtube.

Deține recordul pentru cel mai mare număr de abonați și este recunoscut pentru generozitatea sa. A donat zeci de mii de euro unor oameni ai străzi. A construit case și școli în Africa și continuă să ajute și acum bătrâni și oameni bolnavi. Mulți spun că a făcut totul pentru vizualizări. Asta pentru că toate aceste fapte bune au devenit clipuri de succes pe Youtube.

A creat și emisiuni – concurs cu premii de sute de mii de dolari și s-a transformat într-un fenomen global. James Donaldson este cunoscut drept Mr. Beast și este urmărit pe Youtube și de mulți români.

Așa a ajuns Mr Beast cel mai urmărit canal de Youtube din lume – 319 milioane de oameni s-au abonat la canalul creat de Jimmy Donaldson – un tânăr de 26 de ani care a devenit celebru pe internet când a început să-și doneze încasările din YOUTUBE unor oameni ai străzi.

11 milioane de vizualizări a strâns povestea acestui om. Mr. Beast a documentat toată experiența. A fost doar prima dintre multe altele. A continuat să facă fapte bune cu banii câștigați din Youtube, iar asta i-a adus și mai mulți bani. A continuat apoi să construiască și să doneze case în Africa și să le ofere familiilor de acolo acees la educație și apă potabilă.

Și nu s-a oprit aici. A ajutat și mulți oameni bolnavi, care aveau nevoie de intervenții chirurgicale. Le-a achitat facturile medicale.

Treptat canalul său de Youtube a devenit un spațiu unde orice este posibil. Oamenii au început să dea click pe fiecare video pentru a vedea ce nebunii a mai făcut puștiul din Greenville, Carolina de Nord.

La un moment dat a cumpărat case pe care le-a vândut apoi cu doar un dolar, iar atunci când lucrurile au început să pară prea frumoase pentru a fi adevărate…au apărut și primele zvonuri că multe dintre poveștile expuse pe internet erau false. Foști angajați au început să vorbească despre asta pe Youtube. Unii s-au plâns și de condițiile de lucru. Au spus că Mr. Beast a fost întotdeauna foarte drastic cu ei și că pretențiile sale nu sunt realiste. În plus, au apărut zvonuri și despre competițiile cu premii în banii.

Gurile rele au zis că banii au ajuns la cunoștințe, prieteni apropiați, oameni din anturajul său, nu străini, dar în același timp, pe același internet au apărut și clipuri postate de cei care au primit bani de la creatorul de conținut.

Cert este că Mr Beast a devenit treptat mai mult decât un canal de Youtube. Influencerul a investit in diverse companii, a lansat și un lanț de restaurante de tip fast food, o fabrică de jucării și și-a produs propria ciocolată.

Dar nici afacerile sale nu au fost lipsite de controverse. Mulți au contestat celebrele cutii pentru prânz gândite pentru elevi – au considerat că propunerile sale nu au fost tocmai sănătoase și că a încercat să facă bani din naivitatea copiilor. Dovadă că la scurt timp au și dispărut de pe canalul său de youtube clipurie de promovare pentru acest produs. Și desi influencerul face în continuare milioane de vizualizări pe Youtube, iar numărul abonaților săi este tot mai mare…pe internet apar tot mai multe știri negative despre el. O fostă angajată de-a sa a fost acuzată și de hărțuire sexuală, iar cazul este analizat acum chiar și de o echipă plătită de Mr. Beast, care spus că va aduce lămuriri la finalul anchetei.

Oamenii nu au uitat, însă, că influencerul a făcut și foarte mult bine. A strâns peste 20 milioane de dolari pentru a planta copaci, a colectat tone de gunoaie din oceane și urmează să-și spună povestea și pe o platformă de streaming. A semnat un contract de milioane, la propriu, cu Amazon Prime. Așa că, cel mai probabil, următorul show prezentat și produs de MR. BEAST va fi disponibil doar pe această platformă.

Dacă a făcut sau nu totul doar pentru vizualizări, cred că nici nu mai contează. Am putea spune că fiecare sumă donată a fost o investiție în canalul său de Youtube. Un trend pe care nu ne-am supăra dacă l-ar urma și alții. Voi ați refuza o astfel de donație?

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult