Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Singura platformă care ajută IMM-urile să se promoveze prin media. Cum funcționează și cât costă serviciile acesteia

Your browser doesn't support HTML5 video.

Companiile mici au la dispoziție, pe internet, o mulțime de unelte prin care își pot promova serviciile sau produsele.

Dacă acum 20 de ani deschideai un business, singurii potențiali clienți erau cei care treceau prin fața magazinului său. Acum, dacă vii pe internet ai o mulțime de povești interesante. De exemplu, TikTok a ajutat o mulțime de afaceri mici să devină virale.

”2value este singura aplicație din lume care ajută IMM-urile să se promoveze prin media. În urma experienței mele de 16 ani în media, am ajuns la concluzia că acele companii care susțin o economie sănătoasă nu au la îndemână un instrument foarte accesibil, prin care să devină mai mari, mai puternici. De aceea, acum 3 ani mi-a venit o ideea să cream o platformă și o aplicație în care IMM-urile pot fi susținute efectiv, într-un proces prin care crească”, explică Mihaela Tudor, fondator 2value.

”E foarte ușor să-ți creezi gratuit un cont. Avem posibilitatea ca doar prin intermediul CUI-ului să ți se preia toate datele firmei, intri pe platformă după ce îți este acceptat contul și urmează să decizi ce instrument de comunicare să folosești. Cel mai folosit este comuncatul de presă”, mai spune Mihaela Tudor.

 

Citește și
Tik Tok
Cei mai cunoscuți utilizatori de Tik-Tok au avut parte de o întâlnire cu totul specială
Abonamentul pe un an costă sub 1.000 de euro

 

”Ți se explică pas cu pas exact ce trebuie să scrii, în așa fel încât să ai impact. Ceea ce este și mai interesant- sunt jurnaliști înscriși pe platformă, care în momentul în care tu încarci un text, ei îl editează și îi dau valoarea de informație”, mai spune fondatorul 2value.

”Dacă folosim produsul o singură dată este de 100 de euro, față de opt pe atâta cât găsim în piață dacă vrem să folosim profesioniști, iar dacă vrei să-l folosești un an este un cost de până în 1.000 de euro”, a mai spus Mihaela Tudor.

”Din păcate, în România sunt doar 1.200 de IMM-uri care susțin, efectiv, economia noastră. Avem doar 130.000 de IMM-uri profitabile, deși există 600.000 de astfel de companii. De ce nu rezistă acestea? Printre altele, și pentru că nu știu să se promoveze”, a declarat ea.

 

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult