Elon Musk a scos pe piață Tesla Tequila și a vândut rapid toată producția. Cât costă o sticlă
Magnatul din spatele companiei producătoare de mașini electrice a lansat ideea de a scoate o sticlă de băutură sub marca Tesla într-o glumă, printr-o postare pe Twitter acum mai bine de doi ani. Iată însă că Elon Musk s-a ținut de cuvânt, iar gluma s-a transformat într-o afacere cât se poate de serioasă, care a avut, de altfel și un succes uriaș, relatează Reuters.
Ambalajul sticlei de Tesla Tequila este sub forma unui fulger, diferit însă de conceptul promovat inițial de Musk pe rețelele de socializare.
El a postat pe Twitter ideea „Teslaquila” de Ziua Păcălelilor - 1aprilie 2018, și evident, mulți au luat-o în glumă. Până în octombrie, a încercat fără succes să scoată pe piață marca, lovindu-se de opoziția producătorilor mexicani de Tequila, în condițiile în care numele „Tequila” este marcă înregistrată.
Potrivit descrierii băuturii vândute de Elon Musk în doar câteva state americane, aceasta este îmbătrânită în butoaie de stejar, „având arome de fructe uscate și vanilie, asezonate cu piper și scorțișoară”.
Nu este însă prima asemenea ”afacere” de marcă pe care o pune la punct miliardarul, care a mai scos serii limitate din produse care de care mai ciudate, în legătură cu Tesla.
El a vândut aruncătoare de flăcări la 500 de dolari bucata, la începutul anului 2018, strângând 10 milioane de dolari pe care i-a folosit în proiectul trenului său subteran de mare viteză, The Boring Company. Înainte, a vândut și 50.000 de pălării inscripționate Boring Company.
Sursa: Reuters
Etichete: elon musk , bautura , masini electrice , tesla , idei de afaceri
Dată publicare: 06-11-2020 21:56