Modifica setarile cookie
Toate categoriile

De ce a schimbat Elon Musk logo-ul Twitter în X. Miliardarul vrea să transforme complet rețeaua de socializare

Your browser doesn't support HTML5 video.

Rețeaua de socializare Twitter își schimbă numele și celebrul logo în formă de pasăre. De-acum se va numi simplu, X. Care sunt motivele, aflăm imediat.

Dacă scrii twitter.com te va duce tot pe Twitter, doar că în loc de acea pasăre albastră care ar fi trebuit să apară în stânga sus, apare X-ul. Și, evident, au apărut o mulțime de glume deja pe internet cu faptul că Elon Musk ucide Twitter.

Mai degrabă e doar o transformare din Twitter în x.com și - așa cum spunea Elon Musk în ultimele zile - schimbarea, oricum, a fost făcută așa, aproape neanunțată. X.com - sau această rețea socială - va deveni o aplicație pentru făcut absolut toate lucrurile pe care am vrea să le facem pe internet.

Adică să devină platformă de dating, să devină magazin online pentru anumiți antreprenori, care poate vor să vândă diverse lucruri sau servicii pe twitter.com. Să devină și servicii de plăți, să ofere suport de banking, să fie platforma de chat, așa cum este și WhatsApp.

Și, foarte important, și vedem deja schimbări în acest sens, Twitter să devină un fel de Youtube. Deja limita pentru video-uri, pentru imagini video a fost urcată la aproape 10 ore și oferă inclusiv suport pentru a urmări conținutul direct pe televizor.

Citește și
logo twitter
Twitter și-a schimbat logo-ul. Celebra pasăre albastră a fost înlocuită cu un ”X”

Deocamdată, singurele schimbări stilistice sunt doar pe partea de logo în partea de sus, iar dacă intrați pe x.com veți fi redirecționați pe twitter.com. Amuzant e că unul dintre co-fondatorii Twitter, din ”garda veche”, a încercat și el să intre pe x.com și spunea că acest domeniu este în continuare de vânzare, este la liber, și că nu a fost luat de Elon Musk.

Deci, cum spuneam, această schimbare vrea să ”rebranduiască” Twitter într-o aplicație sau într-o platformă care poate să facă mai multe lucruri decât face acum. Deci nu doar de scris mesaje și distribuiri de lucruri interesante.

Twitter era o rețea socială foarte apreciată, pentru că era foarte utilă în cazul știrilor sau evenimentelor care se întâmplau pe parcursul unei zile. Dacă erau evenimente importante sau dacă erai pasionat de sport, de Formula Unu, puteai să urmărești toate mesajele care au legătură cu pasiunile tale. Acum, însă, se transformă în ceva care este destul de complicat de explicat.

În China este foarte popular aplicația WeChat, care este și rețea socială și un fel de WhatsApp, iar cetățenii din China folosesc această aplicație, de exemplu, să-și trimită bani între ei sau să plătească facturi, să plătească în magazine, ș.a.m.d. Cam în zona asta ar vrea să aducă și Elon Musk aplicația lui.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult