Antreprenoriat. Plan de investiții, produse si parteneriatul cu eMAG Marketplace cu Mihai Dicu, Fondator Pufrelax
Your browser doesn't support HTML5 video.
Galerie foto
Andrei Radu: Care este povestea ta de succes? Cum ai pornit un business și în ce măsura te-a ajutat platforma eMAG Marketplace pentru asta.
Mihai Dicu, Fondator Pufrelax: ”Platforma eMAG Marketplace a fost punctul de plecare pentru Pufrelax. Dea lungul, încă de la intrarea pe Marketplace până în prezent este în continuare unul dintre cei mai importanți parteneri.
Business-ul a pornit undeva în 2011, am găsit o variante de colaborare cu un membru al familiei și am pornit la drum. În 2011 nu erau mai mult de 3-4 producători pe piață însă în momentul de față sunt mult mai multe companii, dar asta este un beneficiu pentru clienți”.
Andrei Radu: Cum ați atras primul investitor?
Mihai Dicu: ”În 2013 am atras primul investitor și s-a suprapus cu listarea pe eMAG. Investiția de atunci a fost de 10.000 de euro”.
Andrei Radu: Care a fost motivul pentru care ați luat decizia de a vă lista în platforma Marketplace?
Mihai Dicu: ”Era cumva evident în primul rând datorită feedback-ului pe care l-am primit de la clienți, care era unu pozitiv. Astfel, am căutat să extindem canalele de vânzare. eMAG a fost destul de ușor de găsit pentru că era bine poziționat în piață”.
Andrei Radu: Cum vă împăcați cu nivelul de comisioane practicat de eMAG, care multora li se pare mare?
Mihai Dicu: ”Pe segmentul de ”Deschide România” din Marketplace, comisionul este mult mai mic. Orice ce ai face într-un business ca să ai acces la un număr de clienți va trebui să plătești sub o formă sau alta. Cred că eMAG este destul de competitiv pentru că îți adduce la dipoziție o gamă foarte mare”.
Urmăriți mai multe detalii în VIDEO atașat.