(P) eMAG Black Friday, după primele ore: comenzi de 417 milioane de lei, cu 22% mai mult decât în 2022
Produsele fac parte din oferta eMAG și a comercianților care vând prin Marketplace. Cele care au înregistrat cele mai multe comenzi au fost electrocasnicele mici, jucăriile, produsele cosmetice și de îngrijire personală, băcănie și băuturi, telefoane mobile, laptopuri și IT.
Clienții Genius au pus în coș și mai multe produse decât anul trecut din categorii diverse. Ei au comandat, în medie, șase produse care beneficiază de transport gratuit la easybox. Anul acesta, la orice abonament nou cumpărat sau reînnoit, eMAG oferă de Black Friday patru vouchere în valoare de 25 de lei în patru aplicații de ecommerce, pe eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful. Astfel costul abonamentului pe un an de zile este zero.
„Rezultatele din primele trei ore confirmă tendința de pregătire înainte de eveniment: clienții au fost atenți, s-au pregătit înainte și au prins produsele de care aveau nevoie la cel mai bun preț din an. În continuare sunt milioane de produse pentru orice nevoie, dar și oferte pe care clienții nu le găsesc pe eMAG decât astăzi: case, vacanțe, vouchere de avion, mașini și motociclete, servicii medicale, dar și o mulțime de experiențe inedite,” a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.
Recorduri în primele trei ore de la startul eMAG Black Friday
· Produse în valoare de 7 milioane lei au fost comandate în primul minut de la start
· Minutul de aur, la 07:19 – comenzi în valoare de 9 milioane de lei, în creștere de la 6,3 milioane lei față de anul trecut
· Plata cu cardul a atins cel mai ridicat nivel de până acum: 75,2%, în creștere de la 63% anul trecut
· 60% din totalul comenzilor vor fi livrate la easybox, în creștere de la 54%
· Comanda cu numărul cel mai mare de produse: 22 produse diferite din categoriile jucării, cafea, îmbrăcăminte, accesorii de bucătărie, cosmetice și igienă personală, produse pentru casă
Livrări de Black Friday eMAG
· Primele 5.000 de colete au fost expediate la easybox
· 435.000 de comenzi sunt pregătite să fie livrate pe parcursul zilei
· Comenzile vor fi livrate până pe 24 noiembrie
Cifre cheie din primele 30 de minute ale evenimentului Black Friday 2023
· 1,5 milioane de produse în valoare de 417 milioane de lei au fost comandate în primele 3 ore de la start, în creștere cu 340.000 de produse față de anul trecut
· Peste 300.000 de produse au fost comandate din Marketplace, în creștere cu 24%
· Vizite de pe mobil 86%, în creștere de la 83% anul trecut
· Clienții Genius au comandat, în medie, 6 produse cu o valoare medie per client de 1.400 de lei
· Peste 10.000 de selleri au înregistrat comenzi în cadrul evenimentului
Experiențe unice de Black Friday:
Top categorii
· Laptopuri, IT, birotică și papetărie: 59.000
· TV, Audio-Video, gaming și cărți: 59.000
· Electrocasnice mici și mari: 122.000
· Telefoane, tablete și gadget-uri: 8.0000
· Jucarii si articole pentru copii: 204.000
· Fashion si sport: 46.000
· Mobilă și casă: 92.000
· Parfumuri, îngrijire personală și cosmetice: 281.000
· Băuturi, băcănie și petshop: 366.000
· Bricolaj, grădină și auto: 51.000
Produse speciale vândute:
· Pachete turistice – 847 nopți de cazare
· Automobile - 11 comenzi
· Ceasuri și bijuterii - 40 comenzi
· Aur și monede - 2,1 kg
· Carne de porc și mezeluri – 15.100 kg
· Servicii medicale și pachete de înfrumusețare – 788 comenzi
· Vouchere cu reducere de 50% la bilete de avion – 3.169 bilete comandate
Topul județelor cu cele mai mari valori înregistrate la nivel de client
· Iași
· Sălaj
· Bistrița-Năsăud
· Dolj
· București