Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Mario Iorgulescu, dat în urmărire generală. Ce spune familia lui

Your browser doesn't support HTML5 video.

Mario Iorgulescu a fost dat în urmărire generală.

Asta după ce Tribunalul București a emis pe numele fiului șefului Ligii profesioniste de fotbal un mandat de arestare preventivă în lipsă. Mario Iorgulescu este acuzat de omor și conducere sub influența alcoolului și a altor substanțe interzise, după teribilul accident de circulație din toamnă, în urma căruia un șofer nevinovat a murit.

Sentința nu este definitivă.

Inițial, autoritățile au vrut să afle dacă se află pe teritoriul României, chiar dacă este de notorietate că după accident a ajuns în Italia, fiind internat într-o clinică, în stare gravă.

Între timp, este foarte posibil ca autoritățile să demareze și procedura de emitere a unui mandat european de arestare, fără de care nu poate fi cerută extrădarea în România. Cel puțin deocamdată, familia respinge această procedură, spunând că el nu reprezintă un pericol și nu înțelege de ce acum, după șase luni de la accident, s-a ajuns ca pe numele lui să fie emis acest mandat de arestare lipsă.

Citește și
Mario Iorgulescu
În ce stare este Mario Iorgulescu. Procurorii cer mandat de arestare în lipsă
Cum a produs Mario Iorgulescu un accident auto grav

În septembrie 2019, Mario Iorgulescu a produs un grav accident auto, fiind sub influenţa alcoolului şi după ce a consumat cocaină.

Procurorii notează că, la data de 8 septembrie 2019, pe fondul unei crize de gelozie şi într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l şi fiind sub influenţa cocainei, intenţionând să se deplaseze din satul Gulia, comuna Tărtăşeşti, spre un club din Parcul Herăstrău, Mario Iorgulescu a condus un autoturism marca Aston Martin model DBS, cu o viteză ce depăşea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, şi a pătruns pe culoarea roşie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecţia dintre Şos. Chitilei şi str. Teodor Neagoe.

Anchetatorii explică faptul că Mario Iorgulescu a accelerat până la 162 de km/h, în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, după care a urcat maşina cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de acceleraţie la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, şi a pătruns pe contrasens, unde a intrat în coliziune frontală, la viteza de 143 km/h, cu un autoturism marca Audi, condus de un bărbat, care a decedat pe loc.

Conform procurorilor, din momentul în care a pătruns în intersecţie pe culoarea roşie a semaforului, Mario Iorgulescu nu a acţionat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de acceleraţie era apăsată la maximum.

Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din lume!  

CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult