Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Cât timp vor dura lucrările începute la Podul Grant din Capitală. Constructorul a găsit lucrări făcute de mântuială

Your browser doesn't support HTML5 video.

Lucrările începute la Podul Grant din Capitală, care au paralizat cartierele din vestul orașului, vor dura până la primăvară.

Pe sensul închis circulației au fost descoperite infiltrații de apă, din cauza unor improvizații făcute în trecut, iar constructorii spun că siguranța pasajului a fost pusă în pericol.

Așa arată Pasajul Basarab la amiază. De când se lucrează la podul Grant, este aglomerat mereu.

Șoferiță: „Este foarte aglomerat peste tot. Acum am venit de pe Barasab și se stă. Aproximativ 20 de minute.”

Reporter: Și înainte cât stăteai?

Citește și
trafic, Bucuresti, masini
Scene neplăcute cu șoferii din București. Mașinile stau bară la bară, după ce a fost restricționată circulația pe Podul Grant

Șofer: „Înainte nu stătea, se mergea.” Șofer: „Greu de tot, nasol, rău de tot.” Inaugurat în 1982, Podul Grant s-a degradat în timp. Ultimele reparații au fost începute de fosta administratie, dar s-au oprit repede pentru că nu au mai fost bani, chiar dacă podul era în pericol. Închis pe un sens de circulație de două săptămâni pentru reabilitare, Podul Grant are nevoie de reparații serioase. Constructorul a găsit lucrări făcute de mântuială. Andrei Aniția, manager de proiect: „Datorită acestui material care a fost folosit la reparațiile din anul 2000, siguranța podului a fost pusă în pericol. Acest strat a permis infiltrațiile de apă, betonul s-a degradat, grinda de parapet ați văzut că trebuie consolidată integral.” Nicușor Dan, primarul Capitalei: „Grinzile laterale sunt foarte afectate și mare parte din ele trebuie înlocuite, asta din cauza lipsei hidroizolației, a intrat apă și le-a afectat. Pe partea de sub pod am văzut o grindă care este afectată din cele aprox 50 care sustin podul. Vrem ca în luna martie să terminăm lucrările pe partea superioară.” Întregul proiect are 24 de luni, termen de finalizare, iar investiția se ridică la 65 milioane lei. Nu este singurul pod care are nevoie de lucrări urgente de reabiliare. O expertiză tehnică a arătat că Pasajele Obor și Lujerului, dar și Podul Băneasa au nevoie de reparații.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult