Modifica setarile cookie
Toate categoriile

ANIMAȚIE GRAFICĂ cu accidentul de pe A1, în care șoferul unui BMW a murit străpuns de glisiera parapetului

Your browser doesn't support HTML5 video.

Un accident înfiorător s-a petrecut pe autostrada A1, între București și Pitești! Un șofer care nu şi-a mai stăpânit maşina pe șoseaua umedă a intrat violent în separatorul de sensuri.

Acesta s-a rupt și a străpuns pur și simplu vehiculul de la un capăt la celălalt, ca o lance.

Bărbatul de 38 de ani nu a avut nici o șansă și a murit pe loc. Glisiera parapetului a străpuns mașina de la un capăt la celălalt cu o forță devastatoare.

Bărbatul care era singur în mașină a murit pe loc. Pentru a-l scoate din autoturism, pompierii au fost nevoiţi să taie balustrada metalică.

Totul s-a petrecut în doar câteva secunde. Șoferul în vârstă de 38 de ani, aflat la volanul unui BMW, mergea acasă, spre Pitești. La la kilometrul 82, potrivit martorilor, mașina ar fi intrat în vrie și s-ar fi răsucit de câteva ori, posibil din cauza fenomenului de acvaplanare, după care a acroșat balustrada de metal a separatorului de sensuri. Profilul a pătruns prin botul mașinii și a ieșit prin portbagaj.

Poliţiştii urmează să stabilească ce viteză avea șoferul, dar și ce alte elemente pot fi luate în calcul. Cum ar fi, de pildă, starea panoului median al autostrăzii - dacă respecta normele de construcție și dacă nu cumva era deteriorat. Un expert în analiza accidentelor rutiere a cometat imaginile de la locul accidentului.

Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR: „Pe autostrada A1 permanent le schimbăm pentru că permanent sunt lovite. Dar și parapetul are limitările lui. Nu avem circuit de Formula 1. Este un parapet adaptat la o viteză maximă de 130 km/h, nu sunt nişte parapete care să-ţi ofere siguranţa orice ai face pe autostradă.”

Cei de la Asociația Pro Infrastructura susțin că glisierele metalice de pe Autostrada 1 sunt asemănătoare cu cele din întreaga lume și au fost create special pentru a rezista în astfel de situații.

Ionuț Ciurea, Asociația Pro Infrastructura: „Ele se îndoaie, se rup foarte greu, sunt destul de elastice pentru a suporta un impact cu un vehicul mic sau cu un vehicul foarte mare. Dacă, și asta e întrebarea de un milion de puncte, cât o viață omenească, dacă era în condiții tehnice bune sau nu!”

Bărbatul care a murit era tatăl a doi copii.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult