Românii au ales să petreacă sfârșitul de an cu PRO TV. PROTEVELION a fost lider detașat de audiență
Your browser doesn't support HTML5 video.
A înregistrat 13.3 puncte de rating și 33.9% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 10.0 puncte de rating și 25.4% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 11.0 puncte de audiență și 35.9% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 8.1 puncte de rating și 26.4% share.
Aproape 2 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit show-ul, iar în minutul de maximă audiență, de la 22:34, peste 3 milioane de români petreceau alături de PRO TV.
Cu Pavel Bartoș și Raluka la cârma distracției, petrecerea a început cu o interpretare de neuitat a unora dintre cele mai iubite vedete ale PRO TV: Andra, Marius Moga, Inna, Carla’s Dreams, Smiley, Andi Moisescu, Horia Brenciu, Irina Rimes și Theo Rose.
Seara a continuat cu momente surprinzătoare: Neti Sandu i s-a alăturat lui Horia Brenciu și a cântat, Mihaela Rădulescu și Carmen Tănase au oferit o scenetă de neuitat, iar Andrei Aradits, Cornel Ilie și Ruby au pregătit interpretări spumoase de lipsync. Nu au lipsit nici unele dintre cele mai iubite melodii ale ultimilor ani de la Carmen Chindriș și Taraful Rutenilor, Lora, Matilda Pascal Cojocărița și mulți alții.
Concursul pregătit de PRO TV le-a oferit românilor șansa de a intra în noul an cu un câștig de 10.000 de euro! Peste 110.000 de persoane au fost atente și au înscris indiciul apărut pe TV.
Cei care vor să revadă momentele lor preferate, pot urmări PROTEVELION-ul pe VOYO.