Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Reprezentație Hamlet oprită chiar în timp ce se rostea ”a fi sau a nu fi”, după ce un spectactor și-a deschis laptopul

Actorul Andrew Scott a oprit reprezentația Hamlet pe care o juca pe o scenă londoneză, chiar în timpul legendarei întrebări ”a fi sau a nu fi”, după ce un spectactor și-a deschis laptopul și s-a apucat să trimită mail-uri.  

”A bcc sau nu a bcc” - aceasta trebuie să fi fost întrebarea cu care se confrunta un spectator care urmărea spectacolul Hamlet jucat de celebrul actor Andrew Scott pe o scenă din Londra, scrie The Guardian.

Actorul a dezvăluit că a oprit renumitul solilocviu din piesa lui Shakespeare când un membru al publicului a scos un laptop pentru a trimite e-mailuri.

Scott spune că a decis asta pentru a nu suferi ulterior vreo etichetare teatrală scandaloasă pentru producția sa din 2017 din Hamlet, de la teatrul Almeida din Londra, pentru care a câștigat o nominalizare Olivier.

Vorbind la podcast-ul filmului ”Happy Sad Confused”, actorul Andrew Scott a spus că „nu exista nicio modalitate” de a mai continua discursul și a refuzat să-l reia până când bărbatul din sală și-a lăsat laptopul deoparte.

Citește și
Hamlet
Actorii timișoreni joacă Hamlet la Teatrul Național din Craiova în cadrul programului „Poduri de teatru”

„Când îl jucam pe Hamlet, un tip și-a scos laptopul – nu telefonul, laptopul! – în timp ce eu eram în mijlocul lui „A fi sau a nu fi”, a povestit actorul, potrivit căruia infamul spectactor s-a apucat să trimită e-mail-uri.

„Am făcut o pauză și echipa de scenă îmi transmitea ”continuă cu asta!”, dar am fost de genul: „În niciun caz nu fac asta”. Și m-am oprit pentru o veșnicie”, a declarat Scott.

O femeie de lângă utilizatorul laptopului a părut să-l avertizeze pe bărbat asupra situației, iar în cele din urmă acesta s-a oprit din a-și butona computerul.

„Nu avea absolut nicio reținere”, a adăugat Scott, care a participat la podcast pentru a-și promova ultimul film, ”All of Us Strangers”.

Publicul britanic de teatru, caracterizat de o etichetă foarte proastă în ultimii ani

Experiența lui Andrew Scott este doar una dintre multele relatări despre eticheta proastă a publicului britanic de teatru din ultimii ani.

În aprilie anul trecut, poliția a fost chemată la o reprezentație la Manchester a muzicalului ”The Bodyguard”, după ce personalul de la teatrul Palace, care încerca să liniștească un membru al publicului care cânta foarte tare, a fost întâmpinat cu „niveluri fără precedent de violență”, potrivit supraveghetorului din fața locului.

În noiembrie 2022, Royal Opera House a interzis pe viață accesului unui ticălos care a strigat „prostie” unui actor de 12 ani, în timpul unei producții a operei Alcina a lui Händel.

În februarie 2022, o producție de Into the Woods la teatrul Lyric din Belfast a trebuit să fie oprită după plângerile actorilor că membrii publicului vorbeau și se mișcau prin auditoriu.

În decembrie 2021, starul ”Drifters Girl”, Beverley Knight, s-a plâns pe rețelele sociale de comportamentul a doi spectatori care au trebuit să fie escortați în afara unui spectacol.

Un sondaj de anul trecut realizat de Sindicatul de Radiodifuziune, Divertisment, Comunicații și Teatru (Bectu) a constatat că 90% dintre angajații sălilor de teatru au experimentat sau au asistat la un comportament inacceptabil al publicului, inclusiv atacuri, vandalism și limbaj rasist.

Ca răspuns la un număr tot mai mare de astfel de incidente, sindicatul a lansat Anything Doesn’t Go, o campanie de combatere a comportamentului antisocial.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult