Pro TV, lider de audienţă marți seară. Câți oameni au urmărit ”Ferma” și ”Las Fierbinți”
Your browser doesn't support HTML5 video.
Prima ediţie din sezonul al patrulea al emisiunii "Ferma" a fost marți seară lider incontestabil de audienţă. Peste 1,8 milioane de români i-au urmărit pe protagonişti, iar la nivelul segmentului comercial PRO TV a avut o cotă de piaţă de 27,1 la sută - dublu faţă de-al doilea post clasat.
Primele poveşti de viaţă din "Fermă", care s-au spus în jurul mesei, au adus minutul de aur.
Aproape 2,4 milioane de telespectatori au fost marți seară, la 21.40, cu ochii pe PRO TV când Brigitte le-a spus colegilor cum a învăţat să gătească în penitenciar.
Ediţia a fost plină de emoţii şi au curs lacrimi atât de fericire cât şi de tristeţe.
După un drum cu autocarul, plin de peripeţii, concurenţii au fost nevoiţi să meargă trei kilometri pe jos, prin zăpadă, pe minus 15 grade Celsius.
Au crezut că vor avea parte de o primă seară liniştită, dar Mihaela Rădulescu şi Cristian Bozgan le-au pregătit o surpriză.
”Zece minute aveţi să vă luaţi bagajele cu care aţi venit şi vom merge în arenă”, a fost anunțat primul concirs al emisiunii.
Fetele au dat startul duelurilor. În echipe de câte trei, acestea au trebuit să dea dovadă de forţă şi ambiţie, pe parcursul celor trei runde. Nici băieţii nu s-au lăsat mai prejos. Aceştia şi-au arătat forţele într-o probă care s-a numit ”Trage frânghia".
Cristian Bozgan, prezentator: "Sper să descopăr cu adevărat firea fiecăruia, fie că este conflictuală sau nu. Aş vrea să descopăr mai mult, voinţa, dacă sunt harnici, dacă sunt ambiţioşi şi multe altele."
Mihaela Rădulescu, prezetatoare: "Nici nu ştii la ce să te aştepţi. Fiecare minut de emisiune la ferma noastră este chiar un minut de emoţie."
Povestea celor 18 concurenţi o puteţi urmări şi miercurea, de la ora 21:30, la PROTV.
Lider de audienţă a fost marți seară şi primul episod "Las Fierbinţi" din sezonul al 15-lea. La nivel naţional, peste 2,6 milioane de români au urmărit, minut cu minut, serialul - care a avut o cotă de piaţă de 27,5 la sută.
Şi principalul jurnal al zilei de la PRO TV a strâns milioane de români în faţa televizoarelor. Pe segmentul comercial, Știrile PRO TV de la ora 19:00, prezentate de Andreea Esca, au fost lider de audienţă, cu o cotă de piaţă de 37,3 la sută.
De altfel, marți seară, PRO TV a condus în tot prime-time-ul, cu o cotă de piaţă de 29 la sută .
Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon!
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!