Comedia a adus 2.1 milioane de telespectatori în Las Fierbinți
La fel și visul Gianinei și al Dalidei de a fi protagonistele unei reclame, lucru care le-ar fi adus celebritate și venituri câștigate fără prea mult efort.
Las Fierbinți a condus joi seară topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 12.8 puncte de rating și 31.3% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 5.3 puncte de rating și 13% share. La nivel național, 2.1 milioane de români au urmărit serialul, iar în minutul de aur, de la 21:14, peste 2.4 milioane de oameni urmăreau Las Fierbinți.
După un casting plin de peripeții și lupte cot la cot, în urma cărora regizorul s-a dovedit a fi un șofer dornic de afirmare pe plan cinematografic, Dalida și Gianina s-au resemnat și au rămas alături de un alt talent nedescoperit, Rață. De data aceasta, datorită speranței că oricând se mai poate ivi o nouă șansă pentru ele.
Chiar dacă aveau un plan bine pus la punct și antrenament pentru război, Giani și Dorel au fost păcăliți de Ardiles, care le promisese un viitor în țări exotice, fără prea multe griji şi cu mulți bani. În final, tot ce au primit a fost o lecție din partea lui Bobiță, cu ajutorul și talentul lui Firicel la arte marțiale.
Săptămâna viitoare, miercuri și joi, de la 20:30, aventura continuă în Las Fierbinți.
Noul sezon este disponibil online și pe voyo.ro, unde fiecare episod poate fi urmărit în avans.
Las Fierbinți – Țara o arde pe comedie!