BTS, supergrupul de K-Pop din Coreea de Sud, refuză să-i plătească lui Musk abonamentul de 8 dolari la Twitter
Formația de șapte băieți a pierdut marcajul albastru de pe contul personal de Twitter la 20 aprilie, alăturându-se miilor de alte celebrități aflate în aceeași situație.
BTS are în prezent peste 48 de milioane de urmăritori pe Twitter.
În schimb, pe contul oficial al trupei - care înregistrează 42,9 milioane de urmăritori - și pe cel al agenției sale de management, Hybe, există semnul de abonați Twitter Blue.
Joi, Musk a anunțat pe Twitter că plătește personal statusurile Twitter Blue ale unor celebrități - dar nu a spus exact pentru cine plătește.
De asemenea, nu este clar în prezent cine plătește pentru abonamentele Twitter Blue de pe conturile oficiale ale Hybe și BTS.
Reprezentanții BTS de la Hybe nu au răspuns imediat la solicitarea Insider pentru comentarii. Echipa de presă a Twitter a răspuns la solicitarea de comentarii a Insider cu un mesaj standardizat, automat.
Alte grupuri K-Pop au refuzat, de asemenea, să îi dea lui Musk 8 dolari pentru Twitter Blue. Blackpink, un alt grup celebru de K-POP, dar de fete, din cadrul YG Entertainment, și Twice, o altă formație de fete, nu au în prezent marcaje albastre pe conturile lor de Twitter, deși au milioane de urmăritori pe Twitter.
Același lucru este valabil și pentru unele dintre cele mai mari nume din Coreea de Sud.
Actorul Park Bo Gum, o prezență obișnuită la evenimentele companiei Celine, și rapperul G-Dragon, muza de odinioară a regretatului Karl Lagerfeld și lider al formației BIGBANG din anii 2010, nu au nici ei marcaje albastre pe conturile lor de Twitter.
În Occident, unii muzicieni importanți par să fie abonați la Twitter Blue. La ora transmiterii acestei știri, Taylor Swift, Rihanna și Miley Cyrus, The Weeknd și Shawn Mendes erau toți desemnați ca abonați Twitter Blue.