Modifica setarile cookie
Toate categoriile

(P) Un business integral online își dezvăluie o parte din trucurile pe care le folosește pentru a menține prețurile mici

Business-ul online a crescut semnificativ în România, mai ales începând cu anul 2020, când piață offline s-a contractat destul de puternic drept urmare a izbucnirii pandemiei Covid-19.

În urmă cu trei ani, intuind mutarea intenției de cumpărare dinspre magazinele clasice înspre cele online, compania Atlantic Logistic Concept a demarat un proiect ambițios- un magazin online dedicat corpurilor de iluminat moderne și obiectelor sanitare de prima necesitate. Astfel a apărut pe piața online shop-ul www.alessandrodesign.ro, un magazin online care inițial găzduia aproximativ 300 de repere, toate făcând parte din gama corpurilor de iluminat cu led. La această gamă s-au alăturat curând alte câteva sute de obiecte sanitare, de la baterii de baie și bucătărie, până la coloane de duș sau baterii cu robinet electric pentru încălzirea apei instant.

În prezent, shopul www.alessandrodesign.ro găzduiește peste 4000 de articole din 5 game distincte, de la Lifestyle la Baterii Sanitare și de la Corpuri de Iluminat la Jucării educative pentru cei mici.

Însă o asemenea creștere ridică o mulțime de probleme logistice, de la suplimentarea capacității depozitelor și organizarea fluxului de livrare a comenzilor, până la dezvoltarea susținută a automatizarilor în site.

Pentru a răspunde acestor provocări, multe companii preferă soluția cea mai rapidă și facilă - mărirea prețurilor produselor comercializate, astfel încât să încorporeze creșterile cu cheltuielile logistice. Din păcate, această măsură nu favorizează deloc clientul.

Alessandro Design a pus încă din primul moment clientul în centrul businessului.

Orientarea către client ne-a forțat mereu să găsim soluții care să nu implice o creștere accelerată a prețurilor - spune Shi Kanghu, Director IT Atlantic Logistic Concept.

Una din primele soluții aplicate a fost automatizarea majorității proceselor lanțului invizibil ce face ca o comandă plasată pe site azi să poată ajunge mâine la client.

Departamentul IT a fost o prioritate strategică, astfel că foarte repede Alessandro Design a început să dezvolte propria aplicație ERP (Enterprise Resource Planning).

Prețurile rămân jos și în condiții de inflație accentuată

În ceea ce privește inflația ce se acutizează la nivel global, shop-urile online încep și ele să resimtă presiunea scumpirii materiilor prime și implicit nevoia de a mari prețurile mărfurilor comercializate.

Alessandrodesign.ro își poate permite, încă, să țină prețurile sub control și asta mulțumită procesului permanent de eficientizare a întregii activități, de la achiziție la vânzare.

Shi Kanghu, Director IT: Investim în oameni, dar și în soluții moderne IT, în egală măsură. Pentru că am înțeles că nu putem automatiza totul, dar avem nevoie de rapiditatea și precizia oferite de Inteligența Artificială. În acest sens, putem spune că am reușit să creăm un mix optim între aceste două resurse fundamentale pe care ne dezvoltăm continuu businessul. Iar scopul nostru final, pe lângă profitul urmărit de orice business, este mulțumirea clienților noștri.

În prezent, shopul online Alessandrodesign.ro livrează cu rapiditate peste 5000 de comenzi lunar, oriunde pe teritoriul României.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult