(P) Top 5 metode de promovare online pentru afacerea ta
Galerie foto
Multitudinea de servicii si strategii disponibile in momentul actual te poate pune in dificultate atunci cand alegi metoda optima de promovare pentru business-ul tau. Ce alegi, pe ce te concentrezi si care este directia de urmat pentru ca strategia de promovare online sa ofere rezultate masurabile?
Marketingul pe motoarele de cautare (SEM) este o metoda prin care platesti pentru a-ti promova afacerea prin intermediul anunturilor platite care apar in partea de sus a rezultatelor cautarii pe Google sau alte motoare de cautare.
Acestea sunt adesea numite "reclame pe Google". In functie de cuvintele cheie pe care le alegi, platesti o suma de bani pentru fiecare clic pe anuntul tau. Acesta este un mod eficient de a-ti ajuta afacerea sa fie descoperita de catre utilizatori care cauta produse sau servicii asemanatoare cu cele pe care le oferi.
Social Media MarketingMarketingul pe retelele sociale este o metoda prin care iti promovezi afacerea prin intermediul platformelor sociale precum Facebook, Instagram, Twitter si LinkedIn. Acestea sunt platforme puternice pentru a ajunge la audiente specifice si pentru a dezvolta o comunitate online in jurul afacerii tale.
Poti folosi postarile organice sau anunturile platite pentru a promova produsele sau serviciile catre utilizatorii care urmaresc sau interactioneaza cu afacerea ta pe retelele sociale. Inainte de a alege platforma principala pentru promovare social media si modul in care comunici cu urmaritorii tai, este recomandat sa concepi o strategie de promovare online, focusata pe rezultatele pe care doresti sa le obtii. Cu alte cuvinte, nu poti posta orice, oricand sau oriunde, daca iti doresti sa vezi o evolutie constanta in impactul pe care postarile si prezenta pe aceste canale il are asupra imaginii afacerii tale si a vanzarilor.