(P) Startdecor se extinde in Ungaria si devine Startdecor.hu
"În ciuda contextului actual care nu este unul tocmai favorabil din punct de vedere econimic, 2020 și 2021 ne-am propus să fie anii expansiunii noastre în piețele țărilor vecine, astfel începând cu luna octombrie a anului curent am lansat Startdecor.hu, unde am alocat un număr de aproximativ 500 produse disponibile pentru comandă din portofoliul nostru de covoare din lână, seminee electrice sau tapet decorativ, iar pe parcursul anului 2021 plănuim să intrăm pe piața online din Bulgaria, pentru că depășirea barierelor lingvistice reprezintă din punctul meu de vedere o prioritate în dezvoltarea unui business de succes." a declarat pentru Știrileprotv.ro, Adrian Moga. CEO al Startdecor.
La 5 ani de la înființarea sa, magazinul Startdecor însumează peste 15000 de comenzi online și are un portofoliu de aproximativ 2000 de produse, toate din gama amenajărilor pentru casă și grădina. Începând cu anul 2019, s-a oferit accesul în cadrul platformei și altor vânzători pe sistem marketplace, un tip de afacere win to win, în care ambele părți au beneficii, vânzătorii se bucură de spațiul alocat produselor comercializate și expunerea de care beneficiază în mediul online și offline datorită renumelui Startdecor și tehnicilor sale de marketing, iar platforma beneficiază de un comision la vânzare.
Principalele produse comercializate sunt covoare din lână sau sintetice, traversele la metru, tapetul decorativ, șemineele electrice sau obiectele sanitare, iar pentru anul 2021 se dorește o creștere cu 80 de procente a numărului de produse și 30% a cifrei de afaceri în urmă extinderii sale pe alte piețe din Europa.
Comerțul online din Ungaria spre deosebire de cel de la noi, este cu câțiva ani în urmă, însă țara vecină trece printr-o perioadă destul de bună din punct de vedere economic, ceea ce cu siguranță va aduce o creștere și în mediul online.
Extinderea pe piața maghiară a Startdecor.hu nu este una la fel de costisitoare din punct de vedere a costurilor de funcționare și marketing precum în România unde concurența este mult mai acerbă și automat costurile de promovare sunt mai crescute.