(P) Relansarea noului produs Kids
Galerie foto
10 atuuri ce-l fac unic în piață :
1. Fermă dedicată special producerii acestor ouă – brand -uită după layout -ul produsului;
2. Trecerea de la sistemul de producere tip „sol” la sistemul Free Range – găinile au acces la aer liber;
3. Trasabilitate, lanț scurt producție-magazin, prospețime – target-ul nostru este să avem zero zile de stocaj pentru acest produs, adică să ajungă în maxim 48 de ore în magazine;
4. Hrană cu cereale GMO Free, după o rețetă specială creată de nutriționiștii Toneli – dispunem de o echipă extraordinară de experți care-și aduc din plin aportul la tot ce înseamnă bunăstarea „actorului principal” din această piesă – pasărea ouătoare;
5. Adaos suplimentar de Omega3 pentru întărirea sistemului imunitar, a sistemului cardiovascular și mai ales pentru buna funcționare a sistemului nervos - ajută în dezvoltarea creierului copiilor, contribuie la prevenirea și tratarea depresiei, restabilește echilibrul emoțional, înlătură eficient stresul și oboseala, deci este o mină de aur pentru sănătatea copiilor, dar și a adulților;
6. Design nou cu mesaj „funcțional” destinat informării și chiar educării consumatorului, dar și emoțional pentru că subliniază importanța „chimiei” dintre copii și acest aliment de bază din alimentația lor și nu numai;
7. Valoare intrinsecă a produsului recunoscută – singurul produs din piață ce deține la acest moment două distincții internaționale - SUPERIOR TASTE AWARD 2019 DE LA INTERNATIONAL TASTE INSTITUTE ȘI RESPECTIV GOLD QUALITY AWARD 2020 DE LA MONDE SELECTION BRUXELLES . Experții Monde Selection l-au caracterizat drept “UN OU IMPECABIL CU UN GĂLBENUȘ SAVUROS”;
8. Distribuție extinsă – cu mici excepții, acoperim zonele cash&carry, hypermarket și supermarket și prin in-out -uri chiar și discounter -ii;
9. Marketing 360 grade - este un produs ce necesită comunicare, ce merită să fie cunoscut pentru a fi consumat și a-și livra valoarea. Suntem cu Toneli KIDS în media, pe canalul nostru Toneli Youtube, în social media, în parteneriate cu clinici de nutriție pediatrice – Kilostop, sponsorizăm echipa campioană de gimnastică aerobică a Laurei Cristache, facem tot posibilul ca părinții și copii să intre în contact cu acest produs special din toate punctele de vedere;
10. Merchandising dedicat – așezarea corectă la raft a produsului în gama Toneli și în categoria de ouă comercializată de client.
Oul este considerat cel mai complet aliment, fiind bogat în proteine cu înaltă valoare biologică (superioare celor din lapte și carne! ), grăsimi, vitamine și minerale ... toate acestea la doar 90 Kcal/oul de 60 de grame.
Oul dă viață, are capacitatea de a revigora foarte ușor organismul și de a-i proteja imunitatea. De fapt, într-un top al alimentelor ce influențează pozitiv imunitatea, Oul se află imediat după ceaiul verde și peștele gras (somon, ton, sardine), alături de iaurt și produsele apicole (miere, propolis, polen).
Hala destinată special producerii ouălor KIDS a fost brand -uită în culorile specifice produsului – roz și galben - culoarea roz semnificând pe lângă copilărie, optimism, încredere, bună dispoziție, în timp ce galbenul este solar, luminează, aduce căldură, naște aspirații înalte, susține creșterea. Eticheta produsului este funcțională, educă, aduce în prim plan pe o imagine de poveste, găina Toneli care, în habitatul ei de viață natural explică la tabla părinților avantajele acestor ouă pentru alimentația sănătoasă a copiilor.
Viziunea noastră este Toneli – adevăratul maestru al oului, prin urmare suntem determinați să generăm și să exprimăm această măestrie.