Modifica setarile cookie
Toate categoriile

(P) Performanță maximă în mediul digital: cum te poate ajuta o agenție SEO să-ți atingi obiectivele de marketing

Cum ar fi ca brandul tău să se afle permanent în prima pagină a rezultatelor de căutare Google?

E un vis pe care îl are orice companie, fie ea la început de drum sau cu niște ani de experiență în spate. Din fericire, este un vis realizabil, cât timp îți investești într-un mod inteligent bugetul de marketing.

Există multe strategii de promovare pe care le poți aplica pentru a deveni vizibil în piață, însă, atunci când ai în față o mulțime de opțiuni și puțin know-how în marketing, poate fi o decizie dificilă. Un lucru este sigur: dacă ai drept obiectiv creșterea vizibilității în rezultatele de căutare Google la nivel local, ai nevoie de o agentie SEO Romania, care te va ajuta în acest sens. Cum îți poți atinge obiectivele de marketing prin intermediul unei strategii SEO? Află din rândurile de mai jos:

Îți crești vânzările

Să ne imaginăm următorul scenariu: ești un utilizator al internetului, care urmărește să cumpere un cort de camping. Primul instinct va fi să cauți pe Google “cort de camping” și să intri pe site-urile din prima sau, cel mult, a doua pagină a rezultatelor de căutare. Privind din postura comerciantului, faptul că site-ul tău se regăsește în top rankingul Google, îți cresc exponențial vizibilitatea și șansele să-ți vinzi produsele. Iar pentru ca tu să ajungi în acel top, ai nevoie de o strategie SEO bine implementată și consecventă. Aceasta merge mână în mână cu o strategie de content marketing, care vine și cu avantajul de a te poziționa drept expert pe domeniul tău.

Îți faci site-ul user-friendly

Ne întoarcem la exemplul de mai sus, cel cu cortul de camping. Cel mai probabil, potențialul client va analiza ofertele mai multor magazine online și va lua o decizie în funcție de preț, recenziile clienților, ușurința și viteza cu care navighează pe fiecare website și încrederea pe care i-o oferă fiecare brand în parte. O agenție de marketing te poate ajuta ca tu să fii cel ales de către potențialul client. Cum? Printr-o serie de acțiuni, care pot începe cu implementare si training GA4, un instrument Google prin care monitorizezi traficul pe website-ul tău, prin care obții multe date relevante despre vizitatorii tăi, astfel încât să îți poți crește ROI-ul. După analiza website-ului tău, prin SEO și content, îți poți crește și rata de conversie în timp. Cu alte cuvinte, vizitatorii magazinului tău online vor avea o experiență de navigare mult mai bună, lucru care, ulterior, se va reflecta în cifra de vânzări.

Ajungi în topul rezultatelor de căutare

Să te poziționezi în topul rezultatelor de căutare Google înseamnă că devii mai vizibil și mai ușor de găsit de către potențialii clienți. Pentru a ajunge în top, ai nevoie de un website optimizat SEO și de mult conținut de calitate. Mai exact, un blog cu multe informații utile, care răspund la întrebările potențialilor clienți și în care să incluzi ancore cu hyperlinks, pentru îmbunătățirea linkingului intern. Acestea vor face trimiteri pe alte categorii de pe website-ul tău, astfel încât utilizatorul să-și petreacă mult timp navigând pe el. Însă, un blog nu este suficient. Completează strategia de content marketing prin articole de link building, care îți ajută site-ul să capete o autoritate mai mare, datorită multitudinii și relevanței surselor de referral. 

Îți îmbunătățești poziționarea brandului

Printr-o strategie SEO, mesajele brandului tău vor căpăta unitate și vor ajunge mai rapid la audiența ta. De asemenea, prin strategia de content marketing, care merge mână în mână cu cea SEO, brandul tău se va poziționa drept expert în domeniu. Acest lucru înseamnă că publicul tău țintă va avea încredere în serviciile sau produsele tale și va fi mai determinat să cumpere de la tine, decât de la concurență.

Devii mai prezent la nivel local

Cu ajutorul tacticilor puse în aplicare de echipa SEO și prin canalele social media, afacerea ta devine mai vizibilă la nivel local. Lucru ce nu poate fi decât un avantaj, mai ales pentru businessurile care oferă servicii și offline, în anumite puncte de lucru. De exemplu, dacă ai un salon de coafură în centrul capitalei, potențialul client care caută astfel de servicii în zona Piața Universității va scrie în bara de căutare Google “coafor centru București” sau “coafor zona Universitate”. O agenție SEO se va asigura că a optimizat site-ul pentru acești termeni de căutare, astfel încât tu să aduci mai ușor clienți în salonul tău.

O agenție de marketing cu experiență în servicii SEO te ajută să capeți vizibilitate, credibilitate și să îți crești vânzările. Indiferent că ești la început de drum sau că ai o istorie de câțiva ani în spate, o strategie SEO este vitală pentru imaginea brandului tău.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult