Modifica setarile cookie
Toate categoriile

(P) Drumul spre succes în saloanele de manichiură - fondatoarea Nolia povestește provocările domeniului

Saloanele de îngrijire sunt frecventate de toate femeile, cu precădere de cele care înțeleg că manichiura inclusiv este cartea lor de vizită, care își doresc să arate impecabil oricând.

 

Vorbim despre femei care își expun foarte mult mâinile, care etalează unghii bine îngrijite și o manichiură perfectă. Femeia modernă este însă și activă, astfel că recurge la soluții ingenioase pentru ca manichiură să fie una mai rezistentă.

În tendințele ultimilor ani regăsim un interes crescut pentru un aspect cât mai natural, manichiură monoculoare, simplă. Saloanele de înfrumusețare știu foarte bine că serviciul de manichiură nu poate fi exclus. Despre cât de pricepută trebuie să fie o manichiuristă, despre provocările acestui domeniu descoperim de la fondatoarea Nolia.

Saloane de profil sunt multe, însă prea puține reușesc să își fidelizeze clientele. De ce credeți că se întâmplă acest fenomen?

„Clientele au nevoi și așteptări, iar cine rămâne la stadiul de amator în domeniu nu are cum să ajungă la înălțimea acestor așteptări. Trebuie să înțelegem în primul rând și de ce o clientă își dorește unghiile tehnice - fie din comoditate, fie pentru a avea unghii impecabile mereu și care să nu necesite prea multă îngrijire specială acasă. Dacă nu poți să îi oferi acest lucru, o dezamăgeşti.

Desigur, succesul nu vine peste noapte. La capitolul fidelizare a clientelor putem vorbi și despre tehnici și strategii, de la abonamente la oferte, servicii extra pe care le putem oferi. Important este și cum și unde îți desfăşori activitatea, adică igienă maximă, curățenie mereu, instrumente sterilizate, ce se desfac chiar în fața clientei. Asta pentru a arăta acesteia că poate avea încredere în serviciile ce i se oferă.

Din propria experiență pot spune și că sistemul de programare ar trebui să fie cât mai simplist, poate chiar prin aplicații ușor de folosit, spre exemplu pentru ca doritoarele să își poată programa online ședințele la manichiură. Chiar și așa, dacă sunt timpi de așteptare clienta se poate delecta cu reviste, servind ceva până când este preluată.

Putem spune că este mai mult decât un serviciu oferit, este o experiență pe care o clientă și-o dorește a fi cât mai plăcută. Un tehnician de succes este și cel cu o personalitate plăcută, pozitivă alături de care clientele se simt bine, relaxate.”

Există un secret al succesului unui salon de înfrumusețare?

„Nu un secret, ci multă muncă și atenție. Calitatea produselor și a serviciilor duc în final la o agendă plină. Contează și ambientul, unde și cum sunt primite clientele, precum și ce folosim în salon. Un tehnician de succes va ști tehnici și informații prețioase dobândite numai în urma cursurilor, academiilor de specialitate. Va pune în practică aceste cunoștințe, folosind produse premium.

Spre exemplu la Nolia am ales pentru brand ambalaje ce inspiră calitate, clienta astfel are încredere că produsele aplicate pe unghiile ei sunt unele de top.”

Ce ar tebui să știe cele care își doresc să se specializeze în acest domeniu, să devină tehnician de unghii?

„Specializarea este baza acestei cariere. Recomand ca această specializare să fie realizată în cadrul unei academii ce promovează calitatea înaintea cantității. Este ceea ce se întâmplă la Nolia Academy. Ulterior perfecționarea continuă trebuie să fie un scop pe viitor.

Nu trebuie să uităm că în general tehnica modernă atrage o clientă pretențioasă, la fel ca și utilizarea produselor de ultimă generație. Detaliile tehnice sunt și ele importante, pentru că fac diferența între materiale, ce se întâmplă dacă procedăm într-un fel sau altul.

În linii mari, contează 40% calitatea serviciilor, 40% ambientul și personalitatea tehnicianului și nu în cele din urmă 20% încrederea în siguranța proprie și rezistența serviciilor.

Este important să explicăm mereu decizia de a alege produse de calitate cum sunt cele oferite de brandul Nolia, de ce alegem cursuri ultra moderne și cu informații corecte și complete, de ce sunt importante clientele noastre pentru noi şi să inspirăm clientele cu pasiunea pe care o avem noi pentru aceste lucruri; clientele care adoră manichiurile frumoase, rezistente vor reveni cu drag la tehnicienele pasionate, iar și iar.”

Nolia este brand consolidat de ani de muncă și pasiune, un brand cu istorie îndelungă. Fondatoarea Nolia ne explică că are cliente ce revin constant, de mai bine de 9 ani. Au creat o legătură frumoasă. Își spun, în glumă, că la bătrânețe își vor sincroniza tremuratul mâinilor, astfel încât aplicarea culorii pe unghie, sub cuticulă, să fie mai ușoară.

 

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult