Modifica setarile cookie
Toate categoriile

(P) Comunicate de presă granturi

Felicitări pentru primirea grantului! Acum este esenţial să faci cunoscut modul în care îl vei folosi, oferind soluţii pentru problemele existente în societate.

 

Prin publicarea unui comunicat de presă despre granturi ai şanse mari să creşti gradul de conştientizare şi credibilitate pentru munca ta.

 

De ce trebuie să vorbeşti despre grantul primit

Grantul poate fi pentru începerea unui proiect IMM, o nouă activitate, implementarea unei soluţii la nivel social şi multe altele. Indiferent de destinaţia grantului, dacă vei câştiga atenţia canalelor de mass-media prin publicarea unui comunicat de presă, proiectul tău are şanse mai mari de succes.

Grantul tău este o realizare care merită împărtăşită cu publicul, iar publicitatea te va ajuta să atragi atenţia publicului şi să evidenţiezi valoarea socială a proiectului tău. Realizarea de comunicate de presă pentru granturi reprezintă cea mai simplă și mai facilă optiune, este tool-ul must-do-it pentru un business de succes.

 

Fă o listă cu canalele unde vei publica ştirea

 

Redactează o listă cu canalele de ştiri şi nu uita să incluzi aici ziarele locale, posturile de radio, canalele de televiziune sau chiar pe cele de cablu. Lista ta ar putea conţine şi blogurile şi ziarele online, dar şi site-urile care îţi permit publicarea unui comunicat de presă despre grantul primit.

 

Pregăteşte comunicate de presă granturi

Redactează unul sau mai multe comunicate de presă pentru granturi. Versiunea eficientă trebuie să răspundă cât mai concis, încă din primul paragraf, la cinci întrebări: cine, ce, cum, unde şi când, iar titlul să fie cât mai atractiv şi interesant. Nu uita că ai doar câteva secunde pentru a atrage atenţia ziariştilor, a canalelor de ştiri sau a publicului - fii cât mai clar, scurt şi concis şi nu depăşi 400 de cuvinte!

 

Foloseşte strategii pentru a atrage atenţia

O strategie pentru a atrage atenţia la lansarea ştirii despre obţinerea unui grant este să legi anunţul tău de un eveniment relevant sau de ştirile de actualitate din acel moment. Firma ta planifica o zi de interacţiune cu comunitatea, o comemorare aniversara sau un alt eveniment? Dacă poţi lega anunţul tău de alte activităţi sau evenimente, şansele de a capta atenţia canalelor mass-media sunt mult mai mari.

O altă strategie ar fi să ambalezi povestea ta în contextul problemelor locale sau naţionale, astfel încât să legi acordarea grantului de soluţionarea situaţiei.

Alege cu atenţie momentul publicării ştirii Există o mulţime de factori care influenţează gradul de acoperire a ştirii despre grantul primit de tine. Dacă în acel moment media este ocupată cu un anumit eveniment şi cu ştiri de ultimă oră, este mai bine să amâni pentru o zi sau două publicarea comunicatului de presă despre grantul tău.  

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult