(P) Asociația 21st Greentury, primul an de activitate
Prin activitățile derulate, Asociația 21st Greentury a implicat 126 de tineri în proiecte și programe de educație non-formală ce aveau ca scop creșterea gradului de responsabilitate individuală față de mediul înconjurător și stimularea antreprenoriatului responsabil.
Au fost dezvoltate proiecte de voluntariat online pentru creșterea abilităților profesionale ale tinerilor folosind subiecte precum protecția mediului înconjurător. Această metodă de voluntariat online adaptată contextului actual reprezintă o noutate pentru programele de voluntariat derulate în România.
Toate campaniile derulate pot fi găsite pe site-ul asociației https://21st.greentury.org/ și urmărind tag-ul #DespreMediuPentruOameni.
Conducerea organizației neguvernamentale 21st Greentury, formată din Adela Denisse Drogeanu, președinte, și Adrian Tudorache, vicepreședinte, a alocat o atenție deosebită dezvoltării organizaționale participând la programele “CreștemONG-uri În Stare De Bine 2021/2022” și “Laboratorul Creștem Comunități În Stare de Bine” organizat anul acesta, la sfârșitul lunii mai.
Despre programul În Stare de BineÎn Stare de Bine este un program anual de finanțare ce oferă granturi nerambursabile în valoare totală de 1 milion de euro pe an organizațiilor neguvernamentale din România. Programul este implementat de Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile, cu susținerea financiară a Kaufland România.
Obiectivul programului este creșterea calității vieții locuitorilor din comunitățile rurale și urbane prin sprijinirea inițiativelor care au un impact pozitiv în trei domenii esențiale – cultura, sportul și viața sănătoasă – și care se adresează grupurilor vulnerabile și comunităților din care acestea fac parte.
În acest an, în mod excepțional, criza umanitară din Ucraina a determinat reorientarea parțială a programului către sprijinirea migranților și refugiaților alungați de război din țara vecină.
Pentru mai informații, accesați www.instaredebine.ro.
Despre Kaufland RomâniaKaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 149 de magazine în România. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Crezul companiei constă în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia, de aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Cea mai mare parte a proiectelor CSR ale companiei sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari.
Pentru mai multe detalii vizitați www.kaufland.ro.
Despre Fundația pentru Dezvoltarea Societății CivileFundația pentru Dezvoltarea Societății Civile (FDSC) este o organizație neguvernamentală, independentă, înființată în anul 1994, care promovează o societate civilă puternică și sustenabilă, ce contribuie la apărarea valorilor democratice prin sprijinirea actorilor societății civile, mobilizarea de resurse, încurajarea unui mediu favorabil și întărirea cooperării cu celelalte sectoare.
Mai multe detalii sunt disponibile la www.fdsc.ro.