Modifica setarile cookie
Toate categoriile

(P) Antreprenorii români, față în față cu tehnologia. Cum să-ți digitalizi cât mai mult afacerea!

Deși digitalizarea este la îndemâna oricui în vremurile noastre, companiile mici și mijlocii se mobilizează mai greu când vine vorba de automatizarea business-ului.

Partea bună este că există platforme și aplicații care să le ușureze și partea administrativă.

FGO, platformă dezvoltată cu scopul eficinetizării și automatizării comunicării între antreprenor și contabil, cu peste 85.000 de utilizatori, este o soluție perfectă pentru a rezolva sarcinile unui întreg departament financiar. Mai mult, contribuie cu succes la digitalizarea companiei, tocmai pentru ca administrarea afacerii, mai ales în cazul antreprenorilor recenți, să nu mai fie o bătaie de cap, hârțogăraie sau ping pong cu contabilul și HR-ul.

Sute de mii de firme s-au orientat în ultimul cincinal către mijloace moderne de administare a afacerilor. Am putea spune că a existat și un boom pe piață, mii de afaceriști pornind de la soluții simple de facturare la fluxuri complet automatizate pentru tot ce însemna zona finanțelor în companiile pe care le reprezentau. Prin digitalizare, cei mai mulți au reușit să-și permită consultanți financiari virtuali, centralizarea conturilor bancare și a tranzacțiilor, traducerea datelor contabile pe întelesul lor și într-un mod automatizat dar, cel mai important, au dobândit acces la o resursă pe care altfel nu și-ar fi permis-o.

”Faptul că soluția FGO a fost adoptată rapid și utilizatorii au vrut să o descopere și mai mult ne-a determinat și pe noi să o dezvoltăm și să le oferim automatizat din ce în ce mai multe servicii administrative și logistice: de la documente, contracte, pontaj, până la task managment”, spune Valeriu Filip, unul dintre fondatorii FGO.

Soluția FGO are multe procese bazate pe algoritmi AI și astfel permite un nivel mare de automatizare și procesări inteligente de date care, pentru anteprenor, se traduc în ore câștigate și acces rapid la informații vitale pentru managementul firmei.

”În baza abonamentului, punem la dispoziția utilizatorilor analize de performanță, interpretări automate ale balanței, rapoarte specifice CAEN-ului, lucruri care costă resursă umană și financiară. Accesul la informațiile despre situația companiei ajută antreprenorul s-și ghideze activitatea în funcție de interpretările cifrelor”, completează Filip.

Doar în 2022, soluția FGO a primit peste 400 de actualizări atât pentru îmbunătățirea proceselor deja existente cât și pentru lansarea unor funcționalități noi precum e-Factura sau integrarea cu băncile unde, la nivel de 2022, sunt de 7 ori mai multe firme integrate cu banca (PSD2), adică automatizare bancară pentru citirea tranzacțiilor zilnice și a soldului. Acest lucru a contribuit și la creșterea numărului de firme prezente în FGO, cu 33% față de 2021. Iar numărul companiilor a crescut și în primul trimestru din 2023, ajungând aproape de 100.000.

FGO este un produs 100% românesc, cu accent pe simplitate și accesibilitate. Pachetul de bază este disponibil gratuit, lucru care a permis zecilor de mii de firme să se plaseze cu costuri nesemnificative în avangarda eficienței administrative, pentru toate sarcinile operaționale.

Platforma FGO a fost lansată de i-Tom Solutions la 1 ianuarie 2017, fiind dezvoltată în parteneriat cu SAGA Software, cel mai utilizat program de contabilitate din România. În prezent, companiile mici și mijlocii folosesc FGO pentru diverse domenii de activitate, platforma punând accent pe integrari cu serviciile bancare, contabilitate, platforme de comert electronic, trâtand inclusiv aspecte de interpretare financiară a datelor afacerii din balante sau asigurând accesul firmelor la servicii de factoring și scontare prin furnizori acreditați.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult