Angajator: Soluția la criza de personal din HoReCa sunt angajații din alte țări. Practica dă rezultate
Your browser doesn't support HTML5 video.
Luminița Puiu, membru directorat Aro Palace, spune că cea mai bună soluție pe care a găsit-o compania pe care o reprezintă pentru acoperirea deficitului de personal din HoReCa a fost aceea de a aduce angajați din străinătate.
“Putem vorbi de o criză de personal nu numai în domeniul HoReCa, este o criză în toate domeniile. Noi am găsit o soluție, am adus personal din altă țară. Este o practică care dă rezultate. Suntem foarte mulțumiți de ei, sunt niște oameni harnici, deschiși, zâmbitori, s-au integrat foarte bine în colectiv, sunt calificați. Pentru noi, sunt de un real ajutor și cred că și noi pentru ei”, explică Luminița Puiu.
Ce calități ar trebui să aibă un angajat pentru o slujbă în domeniul HoReCa, dar și ce avantaje financiare au angajații sezonieri vedeți în VIDEO atașat.