Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Primul Târg de vinuri din Epoca Post-pandemică. 3-6 Iunie 2021, Muzeul Naţional al Ţăranului Român

Ne propunem să re-startam piaţa de vinuri premium şi de HORECA din România!

În primele zile ale revenirii la viaţa a economiei româneşti, industria vinicolă face rapid primii paşi şi se reîntâlneşte fata în faţă cu publicul iubitor şi consumator de vinuri şi cu reprezentanţii HORECA din Bucureşti, organizând primul Târg de vinuri al ultimilor 2 ani şi probabil primul târg specializat din România din aceeaşi perioadă. Producătorii români de vinuri îşi vor întâlni publicul ce va degusta majoritatea vinurilor lansate pe piaţa în 2020 şi 2021, într-o locaţie predestinată pentru acest eveniment ce-şi propune relansarea pieţei de vinuri premium romaneşti: la Muzeul Naţional al Ţăranului Român.

Vin(o)laMTR este un proiect pilot, care va genera statistici relevante, folositoare Guvernului în strategia de relansare a industriei de evenimente.

Categoria vinuri şi în special cea de vinuri premium destinate HORECA, au fost printre cele mai lovite de efectele generate de Pandemia COVID 19 iar revenirea nu va fi uşoară, însă producătorii romani arata că ştiu să se mobilizeze chiar şi în timpul atât de scurt care a fost alocat organizării târgului şi să se prezinte în faţa publicului în cea mai bună formă, la un eveniment structurat după toate normele de etichetă care guvernează organizarea unei expoziţii de vinuri.

Evenimentul va reuni între 40 şi 50 de crame, marea majoritate din România şi aproximativ 400 de etichete diferite, plus un VIP Lounge, unde consumatorii vor putea să deguste vinurile din categoria Super-premium şi Ediţii Limitate.

Alegerea de a organiza Târgul în aer liber şi de a nu aştepta momentul prielnic organizării lui într-o locaţie la interior  nu este dictată doar de nevoia de a relua rapid contactul direct al industriei cu piaţa, sau de regulile şi normele sanitare în vigoare, ci şi de acceptarea unui adevăr de netăgăduit: pentru a se bucura la maximum de vinuri, consumatorul trebuie să se simtă în largul lui, iar astăzi, publicul nu se mai simte confortabil în locaţii aglomerate la interior. Acesta este un adevăr care va rămâne valabil destul de mult timp chiar şi după ce pandemia va fi trecut.

Organizarea Târgului va fi foarte strictă, în conformitate cu toate normele sanitare în vigoare, participarea fiind posibilă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid nu mai vechi de 24 de ore, precum și pentru persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 90-a zi ulterioară confirmării infectării cu SARS-CoV-2, fapt dovedit prin documente medicale (test RT-PCR pozitiv la data diagnosticului, bilet de externare din spital sau test care să dovedească prezența de anticorpi de tip IgG efectuat cu maxim 14 zile anterior desfășurării activității). 

Organizatorul evenimentului va instala la intrarea în incinta Târgului un punct de testare rapidă, asigurând astfel posibiliatea de a participa şi celor care nu pot prezenta una dintre variantele de mai sus.

Târgul va fi organizat de CONNSOLA, un grup de companii ce îşi propune relansarea industriei de evenimente specializate şi evenimente generaliste, sub marca Făcut în Tara Mea, brand al ACDBR – Asociaţia Companiilor de Distribuţie de Bunuri din România, proiect ce are ca scop creşterea consumului de produse fabricate în România, pentru a impulsiona relansarea economiei româneşti

Parteneri ai evenimetului sunt Muzeul Naţional al Ţăranului Român, Asociaţia Companiilor de Distribuţie de Bunuri din România, Old Team Distribution, Aquila Group, Pagina de Vin.

Contact şi detalii: email: office@violet.ro tel: 0786 413 334

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult