Premieră în România. Două mașini electrice și un camion au concurat la raliul din Sinaia
Your browser doesn't support HTML5 video.
Competiţia a fost şi pe placul turiştilor, care au savurat adrenalina cursei, dar de pe margine.
Sunetul puternic al motoarelor s-a auzit timp de două zile la Sinaia. Turiștii, veniți din toate colțurile țării, și-au încurajat de pe margine favoriții, deși vremea capricioasă le-a cam dat bătăi de cap.
Ediția de anul acesta a adus și o premieră pentru țara noastră: două mașini electrice, care au făcut concurență serioasă vehiculelor clasice.
Marc Areny, inginer: "Mașina asta era o mașină de curse cu motor termic. Motorul termic a fost dat jos și înlocuit cu unul electric. Și acum mașînă este tot o mașină de cursa, chiar mai performanță decât varianta originală și e full electrică."
Sorin Ghisoi, pilot de curse: "Motorul este pornit acum și că ne auzim avem o sirenă la care îi dăm drumul."
Tot în premieră pentru România, la cursă a luat startul și un camion.
Claudio Cuttaia, pilot de curse: "Are 9 tone și jumătate, aproape cât 10 mașini de concurs una peste alta. Pentru că e mare, trebuie să ai grijă cum o manevrezi, mai ales când sunt spectatori pe margine."
Cei trei kilometri pe care i-au avut de parcurs piloții au fost pe cât de dificili, pe atât de spectaculoși.
Titi Aur, pilot de curse: "Drum îngust, viraje legate foarte spectaculoase, cu bordurile care te amendau imediat dacă ai greșit, imediat ai lovit o roată. Este coasta pe care o iubesc cel mai mult".
Oana Preda, director organizatoric: "Încercăm să ținem totul sub control, având în vedere siguranța și numărul turiștilor care este foarte mare".
Trofeul Sinaia din Cadrul Campionatului Național de Viteză în Coastă a ajuns la cea de-a XI-a ediție.