O reclamă din Belgia a provocat indignare: „E grețoasă și iresponsabilă”
Circa 300 de reclamaţii au fost primite începând de marţi de Consiliul pentru publicitate din Belgia, a declarat miercuri directorul său, Sandrine Sepul, transmite Agerpres.
Postată pe Facebook, reclama incriminată, care împrumută elemente din benzile desenate şi din arta pop americană din anii '50, arată un bărbat în costum şi cravată care loveşte peste faţă o femeie blondă, care se balansează sub violenţa gestului.
„Serios, un fals Bicky?", afirmă bărbatul pentru a-şi justifica gestul. Prezentatorul explică, deasupra imaginii, că doar culoarea corectă a cutiei poate asigura că este vorba despre "adevăratul Bicky", un hamburger cu carne bine prăjită, iubit de amatorii belgieni de junk-food.
Miercuri, toată mass-media belgiană a relatat reacţiile provocate de reclamă, eliminată rapid de pe Facebook, dar încă vizibilă în comentariile multor internauţi.
Nawal Ben Hamou şi Christie Morreale, miniştri pentru egalitate de şanse pentru regiunea capitalei Bruxelles şi, respectiv, Valonia, au anunţat că au sesizat organismul disciplinar responsabil de publicitate.
Nawal Ben Hamou a denunţat pe pagina sa de Facebook o campanie "greţoasă şi total iresponsabilă".
„Circa una din patru femei va fi victimă a violenţei în timpul vieţii sale, iar unele vor muri. Folosirea violenţei împotriva femeilor în publicitate este iresponsabilă", a reacţionat la rândul său Christie Morreale pe Twitter.
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din lume!
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!
Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon!
Sursa: Agerpres
Etichete: belgia , violenta domestica , hamburgeri , reclame
Dată publicare: 09-10-2019 20:00