O marcă auto legendară, prezentă și în România, face o ofertă șocantă. ”Cumperi o mașină, primești două”
Legendarul brand MG, fondat de britanici în anii 1920 și deținut acum de chinezii de la SAIC, derulează pe piața din Germania, cea mai importantă din Europa, o campanie cu totul originală pentru piața auto, după principiul întâlnit de regulă în supermarketuri, la vânzările de biscuiți sau detergenți: ”cumperi o mașină și primești două”, scrie Profit.
Practic, clienții care au cumpărat în luna iulie un automobil MG 4 primeau oportunitatea unui contract de leasing descris ca fiind „gratuit”. Mai exact, MG și-a asumat prin termenii campaniei să susțină ratele și restul de taxe aferente contractului de leasing, în valoare de aproape 9.000 de euro sau 179 de euro lunar.
Clauzele asumate erau însă destul de restrictive: o durată de 48 de luni și un număr de 5.000 de km parcurși anual.
Compania chineză a reușit să vândă peste 15.000 de mașini în Germania, în primele 7 luni ale anuluiCampania nu a generat vânzări prea mari, ci doar cinci contracte, după cum spun reprezentanții MG, dar a reușit să facă exact ceea ce și-au propus cei din echipa de marketing: să crească notorietatea mărcii pe piața din Germania, cea mai mare piață auto din Europa. Acesta este și motivul pentru care compania a decis să prelungească și în luna august oferta ”cumperi un MG, primești două”.
MG a reușit să vândă în primele 7 luni ale acestui an peste 15.000 de automobile, cu o creștere de 32% față de anul trecut, care a adus vânzările la un nivel apropiat de marca MINI.
Sursa: StirilePROTV
Dată publicare: 08-08-2024 10:15