Modifica setarile cookie
Toate categoriile

O femeie și-a ieșit din minți după ce un angajat al unei companii aeriene a informat-o că există o problemă cu zborul ei

O femeie și-a ieșit din minți când angajatul unei companii aeriene i-a spus că există o problemă cu rezervarea zborului ei. Femeia a distrus tot ce i-a picat în mână.

Incidentul a avut loc săptămâna trecută, pe Aeroportul Internațional Mexico City. Totul a fost filmat de mai mulți pasageri.

„O pasageră a reacționat violent când a fost înștiințată că trebuie să finalizeze achiziția zborului ei. Se pareb că doamna a încercat să facă plata cu mai multe carduri de credit fără succes, determinând sistemul nostru de prevenire a fraudelor să emită o alertă de securitate”, a tranmsis compania aeriană pentru New York Post.

Femeia în vârstă de 56 de ani este acuzată că a deteriorat echipamentele și că a tulburat liniștea. Ea a trântit patru monitoare de computer și patru scanere portabile pentru coduri de bare. Aceasta a fost arestată și eliberată ulterior, după ce a fost de acord să plătească pagubele.

Femeia s-a enervat după ce a cerut unui angajat al companiei rambursarea unei rezervări.

Citește și
haos aeroport
Românii blocați într-un aeroport din Portugalia au fost îmbarcați cu o întârziere de mai bine de 24 de ore. Reacția WizzAir

„Dacă nu vrei, nu-mi da banii înapoi. Nu-mi pasă, dar asta o să te coste. Nu-mi da banii. Dar tu o să plătești pentru asta”, a spus ea.

Compania a mai transmis că reprezentanții săi „au activat protocolul de securitate corespunzător, cu sprijinul autorității aeroportuare”.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult