O femeie și-a cumpărat un sendviș de 7 dolari și a lăsat, din greșeală, un bacșis de 7.000 dolari
Vera Conner a declarat pentru NBC News că și-a comandat, ca de obicei, de la Subway, un sendviș italian cu salam, pepperoni și șuncă. Acesta costa 7,54 dolari, însă femeia a lăsat din greșeală un bacșiș de 7.105,44 de dolari folosind cardul de credit emis de Bank of America.
Femeia și-a dat seama abia după câteva zile că valoarea bacșișului corespundea cu ultimele cifre ale numărului ei de telefon: „Când m-am uitat la extrasul de cont am spus doar: Oooo, Doamne!”.
Vera a spus că, probabil, a vrut să introducă numărul de telefon pe ecranul de plată de la Subway pentru a obține puncte de fidelitate, dar că a încurcat câmpurile și l-a trecut la secțiunea pentru bacșiș.
Femeia a depus o contestație pentru plată la Bank of America, însă aceasta a fost respinsă. S-a întors la magazinul Subway și a cerut ajutor, dar un manager i-a spus că banca ei va trebui să rezolve problema. S-a chinuit o lună să obțină o rambursare de la Bank of America și, în cele din urmă, i s-a acordat un credit.
Bank of America a spus că reclamația lui Conner a fost inițial respinsă pentru că ea a cerut să rambursarea integrală, pentru sendviș și pentru bacșiș, când ea ar fi trebui să primească doar o rambursare pentru bacșiș.
„Am solicitat la Subway să ramburseze banii clientului și suntem mulțumiți că au fost de acord să facă acest lucru”, a spus purtătorul de cuvânt al Bank of America.