O femeie care a depus 12.500 de euro la bancă a rămas fără ei. Banii nu au ajuns în cont. Reacția băncii
Carla Garling deține un cabinet privat de fizioterapie. După ce a rămas fără suma pe care a vrut să o depună în contul bancar, acum se chinuie să își plătească angajații și facturile, potrivit KFOR Oklahoma.
„Încerc să fiu răbdătoare, dar am facturi de plătit. Pentru o afacere mică precum a mea, devine o daună destul de repede”, a declarat femeia.
Reprezentanții băncii i-ar fi spus femeii că nu știu dacă sau când vor ajunge banii în contul ei - deși ea avea formularul completat când a depus banii în cont, prin care poate dovedi tranzacția.
Contactați de presa locală, angajații băncii au transmis că banii vor ajunge în contul femeii în zilele următoare.
„Apreciez că ați venit cu toții și mi-ați dat o mână de ajutor. Noi; oamenii mici, avem nevoie de ajutor”, a spus femeia.